Beste colléga-verzamelaars...
Moet wel zeggen dat ik reeds 20 jaar geleden gestart ben met m'n verzameling van Renault-miniaturen hoor... weet nog goed dat m'n pa in die tijd met een donkerblauwe Renault 18 reed en dat ik op een dag zo'n modelletje tegenkwam in een speelgoedwinkel.

Ben toen maar blijven zagen tot m'n ouders dat modelletje dan maar in m'n handen stopten en "hoopten" dat ik verder stil en tevreden zou blijven.

M'n eerste Solido in kit was binnen en nu nog staat dat model in m'n collectie te schitteren.
Nadien ben ik zo'n 3 à 4 jaar geleden mee van start gegaan met de Dinky Toys verzamelaars... Logisch toch als je bijna niks meer vind hé.
Eerst waren het de R8, R8 Gordini, Floride, R4, Alpine A310 uiteindelijk was geen enkele dinky meer veilig voor me
Toen ik nadien op de beurs nog eens het geluk had om een Renault Fregatte van Cij en enkele modelletjes van JRD en Quiralu te kunnen kopen kwamen die laatste drie merken er ook nog even bij...
Tja... 't kan raar lopen hé maar 'k ben er toch heel blij mee dat ik al zolang bezig ben nu ik naar de prijzen kijk op de beurzen