Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Julez schreef: je bent een man naar men hart! I LOVE DRIFTING!!! kheb zaterdag de HKS s15 gekocht, en Trueno had ik al, en wat andere tuners, maar nu ik weet dat de echte drifters er zijn, ga ik daarvoor sparen!!
(hoe groot zijn die van jouw?? die van mij 1/24 ik zou ze graag groter willen, maar als ze er niet groter zijn dan niet )
Nog op me lijstje:
Blitz skyline R34
Top secret s15 en supra
Nog veeeeel meer truenos (mijn favo )
Greddy skyline, infinity, mustang, Rx7
en veeeel andere drift autos
(als je een goed adresje weet voor die autos kan je me dan ff een pb sturen??)
Mooie verzameling. Bij mij in de buurt staat een blauwe (inmiddels met carbon motorkap, vind origineel mooier) R-34 GTR. Ik hoor en zie hem wel eens voorbijrijden, inderdaad machtig geluid.
Ja idd, deze vind ik zelfs stijlvol. Uitlaten nog een tikkie te dik naar mijn smaak maar de lijnen van de two-tone zijn perfect uitgekiend en de kleurstelling... Erg dikke velgen ook, maar niet te overdreven
Ik heb gisteren een rode 300ZX binnengekregen. Het model heeft mij incl. verzenden maar 26,20 euro gekost, dus dat is wel een koopje. Bij de auto ontbreekt alleen de achterruitenwisser, maar die maak ik zelf wel een keer.