Martijn's Minichamps F1 & Dutch Drivers TE KOOP
verzamling
Laatst gewijzigd door wally op zo 04 mar 2007 21:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Yes!, er kan weer een model van de wishlist. Dit model wisselde voor een paar weken terug nog voor meer dan 75 euro via Ebay van eigenaar. Nu voor 10,06 excl. verzendkosten
.
Jordan:
2003:

Z. Baumgartner - Jordan Ford EJ13 Hungarian GP Limited Edition 1.152 pcs. [400 030112]
Op naar de volgende update!
Jordan:
2003:

Z. Baumgartner - Jordan Ford EJ13 Hungarian GP Limited Edition 1.152 pcs. [400 030112]
Op naar de volgende update!
Laatst gewijzigd door mfoeken op do 06 nov 2008 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Forza Minardi...Forza Minichamps...

De volgende update
via Ebay:
Arrows:
2000:
P. De La Rosa - Arrows F1 Showcar Limited Edition 2.088 pcs. [430 000088]
Vandaag nog in Essen geweest bij de Techno Classica en genoten van alle 1:1 en modelauto's. Er stonden behoorlijk wat fabrikanten zoals Minichamps, AutoArt en CMC en ook een aantal verkooppunten. Enige wat ik heb gescoord is een 2007 Edition 1 Minichamps Katalogus. Vond de prijzen behoorlijk hoog, in vergelijking met Ebay. Dus helaas geen modellen meegenomen. Zag trouwens nergens Minichamps 1/18 F1 modellen
terwijl ik nog op zoek ben naar diverse Jaguar, Jordan, Red Bull & Arrows modellen en ik dacht dat ik die nou juist zou tegen komen voor een leuke prijs
. Misschien toch maar eens naar de volgende Namac beurs in Houten...
Arrows:
2000:
P. De La Rosa - Arrows F1 Showcar Limited Edition 2.088 pcs. [430 000088]
Vandaag nog in Essen geweest bij de Techno Classica en genoten van alle 1:1 en modelauto's. Er stonden behoorlijk wat fabrikanten zoals Minichamps, AutoArt en CMC en ook een aantal verkooppunten. Enige wat ik heb gescoord is een 2007 Edition 1 Minichamps Katalogus. Vond de prijzen behoorlijk hoog, in vergelijking met Ebay. Dus helaas geen modellen meegenomen. Zag trouwens nergens Minichamps 1/18 F1 modellen

- autofreakie
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
De volgende update dient zich alweer aan:
Jordan:
2004:

T. Glock - Jordan Ford EJ14 3rd Driver Limited Edition 1.224 pcs. [400 040039]
Nog 5 1/43 Jordan modellen tussen 2003 & 2005 te gaan...
Jordan:
2004:

T. Glock - Jordan Ford EJ14 3rd Driver Limited Edition 1.224 pcs. [400 040039]
Nog 5 1/43 Jordan modellen tussen 2003 & 2005 te gaan...
Laatst gewijzigd door mfoeken op do 06 nov 2008 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Ditmaal een update die (nog) niet op mijn verlanglijstje stond, maar waar ik op Ebay tegenaan liep voor een redelijk bedrag:
Jaguar:
2003:
M. Webber - Jaguar R4 Michelin Edition M-Creative 984 pcs.
In mijn ogen een fraaie aanvulling op mijn Minichamps F1 Jaguar (2003-2004) verzamellijn. Heeft iemand van jullie nog wat meer informatie over de M-Creative modellen? Ik weet alleen dat het Japan Only releases zijn van Minichamps, maar op minichamps.de kan ik er verder ook niet veel over terugvinden.
ps. Heb nu de overige 3 Jaguar en 1 Red Bull M-Creative modellen ook maar op de 'wishlist' gezet...
Jaguar:
2003:
M. Webber - Jaguar R4 Michelin Edition M-Creative 984 pcs.
In mijn ogen een fraaie aanvulling op mijn Minichamps F1 Jaguar (2003-2004) verzamellijn. Heeft iemand van jullie nog wat meer informatie over de M-Creative modellen? Ik weet alleen dat het Japan Only releases zijn van Minichamps, maar op minichamps.de kan ik er verder ook niet veel over terugvinden.
ps. Heb nu de overige 3 Jaguar en 1 Red Bull M-Creative modellen ook maar op de 'wishlist' gezet...
Laatst gewijzigd door mfoeken op ma 09 apr 2007 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- fish88
Ben benieuwd naar foto's.
Ontvang binnenkort ook een michelin modelletje van 420 stuks
Zijn erg mooie modellen en worden niet officieel door MC uitgenbracht maar zoals je zei door M-creative, ze hadden een site maar daar vind je geen modellen terug dus zoveel heb je er niet aan. De modellen worden wel officieel erkend door MC want hun logo's staan er gewoon op
Ontvang binnenkort ook een michelin modelletje van 420 stuks
Zijn erg mooie modellen en worden niet officieel door MC uitgenbracht maar zoals je zei door M-creative, ze hadden een site maar daar vind je geen modellen terug dus zoveel heb je er niet aan. De modellen worden wel officieel erkend door MC want hun logo's staan er gewoon op

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Ik heb de gehele BMW - Williams serie en ben bezig met de BMW Sauber modellen ... het zijn modellen van teams die met Michelin banden reden, dus geen Ferrari e.d. Elk jaar kwamen (nu niet meer na het stoppen van Michelin) 2 modellen per team uit, en inderdaad alleen in Japan. Via eBay zijn ze echter makkelijk te krijgen ... in het begin zijn ze duur, later worden ze meestal wat goedkoper.Heeft iemand van jullie nog wat meer informatie over de M-Creative modellen?
Mooi serie, en een leuke aanvulling op de standaard modellen!
Webber haalde toch 17 punten...en 2x een 3e positie op de grid...117ayrton schreef:ze reden heel slecht maar waren wel mooi om te zien
Ik ookfish88 schreef:Ben benieuwd naar foto's.
Bedankt voor de aanvullende gegevens over de M-Creative modellen. Alleen jammer dat er niet a la minichamps.de een overzichtsite is waar ook uniforme foto's staanfish88 schreef:Zijn erg mooie modellen en worden niet officieel door MC uitgenbracht maar zoals je zei door M-creative, ze hadden een site maar daar vind je geen modellen terug dus zoveel heb je er niet aan. De modellen worden wel officieel erkend door MC want hun logo's staan er gewoon op
Het is inderdaad een mooie serie en een leuke aanvulling op mijn verzamellijnen. Je ziet ze niet zo heel vaak voorbij komen, dus je moet ook een beetje geluk hebben met de prijsTjaard schreef:Mooi serie, en een leuke aanvulling op de standaard modellen!
Laatst gewijzigd door mfoeken op ma 02 jun 2008 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.

- Schumi28
- Forumbestuur
- Contacteer:
Kijk hier eens: http://ivo.home.fmf.nl/F1models/input.php zoek op Minichamps 1:43 en zoekterm Michelinmfoeken schreef: Bedankt voor de aanvullende gegevens over de M-Creative modellen. Alleen jammer dat er niet a la minichamps.de een overzichtsite is waar ook uniforme foto's staan .