Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Wat vinden jullie van dit model Ik vindt hem super en heb hem gelijk maar gekocht. Zal mooi staan bij mijn andere GTR (ALMS). Helaas is de Nurburgring 1:43. Zal hem wel snel krijgen hoop ik
BMW M3 GTR 24h Nürburgring 2003 Nr 42.(dealerbox)
80 42 0 304 706
Zeer mooi model bart!! Vind de GTR's van Bmw gewoon echt om te Jammer dat deze er niet in 1 op 18 is.....
Maar weer een goede toevoeging aan je collectie
Wow, die z8 van moto GP ziet er echt mooi uit! dat vind ik de mooiste van de 3 nieuwe De rest is anders ook niet mis. Mooie foto's trouwens op je site. Mijn complimenten, ga zo door
Zien er idd zeer strak uit weer maar toch ff vraagje, wat is het met dat taxi ding op die Mercedes?! ik zie hem wel vaker voorbijkomen maar is dit nou gewoon humor van de fabrikant of heeft dit echt rondgereden (en zo ja, waarom )