Opel Corsa ( OPC ) 1:43
-
Heey,
( Ik weet niet of dit de goede plaats is voor dit ondw. maar dan hoor ik het wel )
Ik heb laast de Opel Corsa OPC voor het eerst gezien ( op het internet ).
Weet iemand of hier ook nog een 1:43 van komt of van de normale Corsa en van welke fabrikant ( als er meerdere zijn )?
Alvast Bedankt,
DC 1970
( Ik weet niet of dit de goede plaats is voor dit ondw. maar dan hoor ik het wel )
Ik heb laast de Opel Corsa OPC voor het eerst gezien ( op het internet ).
Weet iemand of hier ook nog een 1:43 van komt of van de normale Corsa en van welke fabrikant ( als er meerdere zijn )?
Alvast Bedankt,
DC 1970
Er komt zeer zeker een 1:43 model van de Corsa OPC, NOREV gaat hem maken.
Een uitgave datum is nog niet bekend, al zul je hem denk IK niet voor einde van dit jaar in de NOREV catalogus vinden eerst zal die gewoon te koop komen bij de Opel dealer.

Bij Opel dit jaar te koop.
De normale Corsa is al te koop bij de dealer of de Opel webshop, als je Opel verzamelt kijk dan eens op ons forum, waar je alleen maar Opel Miniaturen nieuws vindt.
Met gr Andre http://www.omcnl.nl Opel Miniaturen Club
Een uitgave datum is nog niet bekend, al zul je hem denk IK niet voor einde van dit jaar in de NOREV catalogus vinden eerst zal die gewoon te koop komen bij de Opel dealer.

Bij Opel dit jaar te koop.
De normale Corsa is al te koop bij de dealer of de Opel webshop, als je Opel verzamelt kijk dan eens op ons forum, waar je alleen maar Opel Miniaturen nieuws vindt.
Met gr Andre http://www.omcnl.nl Opel Miniaturen Club
-
Oke bedankt
Ik koop af en toe is wat 1:43 Opeltjes.
Ik heb nu de Speedster en Zafira OPC en het leek me ook wel leuk om de Corsa OPC te hebben.
Eigenlijk hoopte ik dat ze binnenkort zouden uitkomen want ik moet binnenkort 3 weken stage lopen bij een Opel bedrijf hier in Assen ( Opel Wander ).
Is er al wel een datum van de Opel dealer versie dan?
Alvast bedankt,
DC 1970

Ik heb nu de Speedster en Zafira OPC en het leek me ook wel leuk om de Corsa OPC te hebben.
Eigenlijk hoopte ik dat ze binnenkort zouden uitkomen want ik moet binnenkort 3 weken stage lopen bij een Opel bedrijf hier in Assen ( Opel Wander ).
Is er al wel een datum van de Opel dealer versie dan?
Alvast bedankt,
DC 1970
Wij verzamelen OpelDodge Charger 1970 schreef:Oke bedankt![]()

Nee er is nog geen datum bekend helaas.
Naast de Corsa staat ook de nieuwe Vivaro 2006 op uitkomen, de nieuwe GT zou er al moeten zijn.
Aha Opel Wander ken ik, kom al jaren in Drouwen op vakantie en kom dan ook weleens in Assen.
Met gr André
-
Het is maar hoe je het zegt heOMCNL schreef:[..]
Wij verzamelen Opel
Nee er is nog geen datum bekend helaas.
Naast de Corsa staat ook de nieuwe Vivaro 2006 op uitkomen, de nieuwe GT zou er al moeten zijn.
Aha Opel Wander ken ik, kom al jaren in Drouwen op vakantie en kom dan ook weleens in Assen.
Met gr André

En de GT moet er al zijn in 1:1 of 1:43?
Mathijs
-
-
Heb zelf de 1:43 antara ook..Dodge Charger 1970 schreef:Gister mijn eerste Stage dag![]()
Heb ook al de Corsa gezien, een leuk model![]()
Ook hebben ze daar de Antara ( je moet er wel van houden ). ( in 1:1 en 1:43) En na hem vaak en lang bekeken te hebben vind ik het uiteindlijk toch wel een zeer mooie auto en ook een zeer mooi model![]()
Mathijs
Maar de kleur vind ik niet egt super

-
Er is voorlopig maar 1 kleur Sanddrift grey metallic
Een volgende kleur is nog niet bekend, wel het bestelnummer 17 99 620 wat voor onze Opel medewerker snel en simpel op te zoeken moet zijn.
Een volgende kleur is nog niet bekend, wel het bestelnummer 17 99 620 wat voor onze Opel medewerker snel en simpel op te zoeken moet zijn.
Alles over Opel miniaturen. http://www.omcnl.nl
-