JonnoT- Quattro voor Walter Rörhl
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Peter Parker schreef:Zo schoon!
Niet opmaken hoor, lekker zo laten.
- Gerben Olsder
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
helaas heb ik met hetzelfde stelletje amateurs ook dezelfde ervaring!jonnoT schreef:Ik geloof dat ik binnenkort een moord bega op de bezorger van SelektvrachtNa al het gekloot dat ik al met dit bedrijf heb mogen meemaken wisten ze het nog is te overtreffen.
Na 7 uur vruchteloos wachten, kreeg ik te horen: "Sorry , meneer, maar wij hebben het pakje terug naar de afzender gestuurd"en of ik even bij de afzender kon informeren. Welke afzender, jij K** W**
Hoe stupide zijn jullie daar
staat niet op de bon, T**t
![]()
Iedere keer hou ik mijn hart weer vast. Intussen ben ik wel een heel erg zeldzaam model kwijt! (die uiteraard wel betaald was).
Gewoon opdoeken zeg ik....
-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Als ik Courage zeg,....zit ik dan in de buurt.?Gerben Olsder schreef:[..]
helaas heb ik met hetzelfde stelletje amateurs ook dezelfde ervaring!
Iedere keer hou ik mijn hart weer vast. Intussen ben ik wel een heel erg zeldzaam model kwijt! (die uiteraard wel betaald was).
Gewoon opdoeken zeg ik....
-Gerben-
Of is dit je vaker overkomen.
Carpe Diem
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
- Gerben Olsder
- Contacteer:
- Gerben Olsder
- Contacteer:
Nee de mijne is terug gestuurd naar Engeland (zeiden ze) en daar is hij nooit meer aangekomen. De afzender en ik hebben er nooit meer wat van gehoord. En das behoorlijk k*t kan ik je zeggen...jonnoT schreef:Dat is K*T.Maar issie niet bj de afzender terug. Mijn pakje was weer bij de Belg beland en die heeft het wederom opgestuurd.
Misschien dat meneer de directeur hem nu op zijn bureau heeft staan?
Zou me niks verbazen....
-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Was weer bijna mis gegaan met de eikels van Selektvracht. Zeiden dat ze bij mij hadden aangebeld via de intercom. Maar niet dus, dat was echt bij de buren. Daar had ze dan ook het pakje afgegeven en ook nog is een briefje bij mij door de bus gedaan. Toen ik dat hoorde, heb ik een sprintje getrokken naar de deur en kon haar nog net aanspreken. Even lekker afgekafferd en daarna mijn pakje uit België uitgepakt
Simca 1200 Coupé ( 1/43 model by ??) denk Altaya, Fabbri of DeA

Heb een druk weekend achter de rug. Zaterdag naar de modelbeurs in Joure. Was iets voor Peter geweest (veel Dinky's). Kon natuurlijk niet zonder aanwinsten de beurs verlaten. Hier al vast het eerste model van mijn aankopen.
Zondag ben ik naar Nostalgia Oldtimerbeurs in Leeuwarden geweest. Prachtig al die mooie klassiekers
Facel Vega type II Cabrilet (1/43 model by Solido)

Linda zei nog dat ik deze al had. Maar dat was niet zo
Ik had al wel 2x de hardtop versie
ga nu van één andere versie maken
Simca 1200 Coupé ( 1/43 model by ??) denk Altaya, Fabbri of DeA

Heb een druk weekend achter de rug. Zaterdag naar de modelbeurs in Joure. Was iets voor Peter geweest (veel Dinky's). Kon natuurlijk niet zonder aanwinsten de beurs verlaten. Hier al vast het eerste model van mijn aankopen.
Zondag ben ik naar Nostalgia Oldtimerbeurs in Leeuwarden geweest. Prachtig al die mooie klassiekers
Facel Vega type II Cabrilet (1/43 model by Solido)

Linda zei nog dat ik deze al had. Maar dat was niet zo

Collectie Porsche in 1/43