Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
hallo allemaal,
deze week heb ik van een vriend een vitrinekast gekregen die hij niet meer gebruikte,dus ik natuurlijk blij omdat de modellen die al geruime tijd ingepakt op de slaapkamer lagen nu eindelijk weer terug een plaatsje hebben gevonden gisteren heb ik me bezig gehouden met gatens bij te boren zodat ik nu 9 laden heb i.p.v de originele vier, en vandaag bij ik bij de doe het zelf glas laten snijden.
ze is niet 100 procent hetzelfde als mijn andere kast maar het komt toch nog mooi tot zijn recht,ik heb ook de opstelling een beetje veranderd
groetjes peter
[/img]
Laatst gewijzigd door coolpappa04 op za 14 apr 2007 00:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooie collectie coolpaapa de Eleanor kan enkel nog wel het gezelschap gebruiken van de eerste Eleanor uit de jaren 70 (de oorspronkelijke film) , een gele Mustang Mach1 , deze is uitgebracht geweest door ERTL en zou het plaatje compleet maken. Ben curieus naar je Astons!
Peter Parker schreef:Mooie verzameling maar nu is ie weer vol Ik ken het probleem.
ja inderdaad,maar nu kan ik een beetje schipperen, ze per 3 zetten op een lade zettenof zo
Toegevoegd na 2 minuten:
Bondracer schreef:Mooie collectie coolpaapa de Eleanor kan enkel nog wel het gezelschap gebruiken van de eerste Eleanor uit de jaren 70 (de oorspronkelijke film) , een gele Mustang Mach1 , deze is uitgebracht geweest door ERTL en zou het plaatje compleet maken. Ben curieus naar je Astons!
die eerste mustang is natuurlijk ook mooi maar staat nu niet op de eerste plaats van mijn verlanglijstje,
je kan mijn aston collectie bewonderen een paar pagina'q terug met foto's van mijn carrera gt en ford gt 40 van exoto...
hallo vrienden,vandaag kan mijn dag niet mee stuk want de postbode had iets héél leuk bij voor me
alweer een 1:64 schaal erbij die ik ook heb in 1;:18 en wat voor één ....
de bugatti veyron van autoart de afwerking is gewoonweg subliem te noemen zeker als je weet dat het maar 3 cm groot is echt een juweeltje van autoart (henri nog eens bedankt vor de snelle service zoals gewoonlijk )look and enjoy....