Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Leukerds Nou maar afwachten wanneer de winkels ze weer binnen krijgen, ik denk erover om her en der een paar reserveringen te plaatsen voordat ik weer achter het net vis.
InjectTheVenom schreef:Leukerds Nou maar afwachten wanneer de winkels ze weer binnen krijgen, ik denk erover om her en der een paar reserveringen te plaatsen voordat ik weer achter het net vis.
in belgie kan je gewoon niet reserveren zeggen ze in de winkels,daar ze honderden mensen hebben die dit willen doen,eerst is eerst zeggen ze hier
coolpappa04 schreef:[..]
in belgie kan je gewoon niet reserveren zeggen ze in de winkels,daar ze honderden mensen hebben die dit willen doen,eerst is eerst zeggen ze hier
Niet erg klantvriendelijk dus..
Ik doe 't op deze manier: Ik heb 7 winkels (5 Intertoys, 1 Bart Smit en 1 Top-1-Toys) in mijn regio die mij opbellen als er iets van Cars of Monstertrucks binnen is gekomen, ze geven me dan een lijstje door.
Ik kan dan meteen kiezen en reserveren.
Ze zetten dan alles voor mij apart zodat ik later in de week alles kan ophalen...
De meeste winkels krijgen 2x per week goederen aangeleverd.
Ik krijg dus ongeveer 10 telefoontjes per week...
Ze weten van elkaar ook dat ik ook bij andere winkels informeer en koop.
En proberen daarom ook, om mij als eerste te bereiken..
Want wie mij 't eerste belt met nieuwe spullen, daar koop ik ook...
Duidelijke afspraken maken dus en je beloftes nakomen..
Ik doe 't op deze manier: Ik heb 7 winkels (5 Intertoys, 1 Bart Smit en 1 Top-1-Toys) in mijn regio die mij opbellen als er iets van Cars of Monstertrucks binnen is gekomen, ze geven me dan een lijstje door.
Ik kan dan meteen kiezen en reserveren.
Ze zetten dan alles voor mij apart zodat ik later in de week alles kan ophalen...
De meeste winkels krijgen 2x per week goederen aangeleverd.
Ik krijg dus ongeveer 10 telefoontjes per week...
Ze weten van elkaar ook dat ik ook bij andere winkels informeer en koop.
En proberen daarom ook, om mij als eerste te bereiken..
Want wie mij 't eerste belt met nieuwe spullen, daar koop ik ook...
Duidelijke afspraken maken dus en je beloftes nakomen..
Ik heb het helemaal mooi gebakken, in de club van mijn auto zit iemand die filiaalbeheerder bij een Intertoys vestiging is en die kan mij waarschijnlijk aan de nog ontbrekende exemplaren van mijn verzameling helpen plús degenen die nog nieuw uit moeten komen
Ik ben benieuwd wie van ons de eerste is met een of meerdere nieuwe cars.. en ... wanneer ze hier in nederland en ook belgie verkrijgbaar zullen zijn..
In Amerika zijn ze inmiddels leverbaar, net als de Fabulous Doc Hudson met rode wielen, Tex, Bling-Bling McQueen, de Ferrari en deRPM (racewagen uit de piston cup)