Ik heb ook m'n zinnen op de Punto gezet, Bevalt ie een beetje Schumi?Schumi28 schreef:Ik had al een hele tijd terug mijn wagen moeten laten zien:
Een jaar terug reed ik nog in deze:
img54.imageshack.us/img54/8666/p6300029qf4.jpg
Maar inmiddels al zo'n 20.000 km in deze:
img54.imageshack.us/img54/7341/img08151pz8.jpg
img54.imageshack.us/img54/8015/img08071yu0.jpg
En de Italiaanse schone met vele extra's bevalt prima![]()
img54.imageshack.us/img54/6287/img0795sa4.jpg
img54.imageshack.us/img54/3987/img0800wo9.jpg
img54.imageshack.us/img54/6008/img0804eb5.jpg
In welke auto rijden we zelf
- vivado ferrari collection
- Contacteer:
- Schumi28
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ja hij bevalt prima hoor, de enige keer dat die naar de garage is gegaan was voor schadeherstelvivado ferrari collection schreef:[..]
Ik heb ook m'n zinnen op de Punto gezet, Bevalt ie een beetje Schumi?

Maar ik heb de 1.4 dynamic en die trekt vrij snel op, hele comfotabele stoelen en bij Fiat leveren ze de meeste extra's vergeleken met andere fabrikanten. De vering is erg prettig en soepel vooral in dit (vlucht)heuvelige land

Ja, het zijn gesmede velgen. Licht, maar ijzersterk. Ik vind ze prachtig en had jaren geleden al eens een setje gekocht, gewoon omdat ze mooi zijn...Donkervoort schreef:Het is een aparte maar bijzondere wagen! Zijn de velgen origineel van Porsche?
Vandaag lekker een stuk getoerd, wat een heerlijke auto.
- Donkervoort
- Jolly Club
JulezJulez schreef (op 14 April !!)Quote:
Me broer, dies ook heel dik, had eerst een witte (met zwart dak) Nissan 200Sx Turbo en dik 200PK's. Was echt een dikke kar .... Maar hijs in de prak gereden door een dronke Dat mag jij helemaal niet zeggen van je moeder!, en toen had me broer em opgeknapt en verkocht en van dat geld een zwarte Toyota Mr2 1990 gekocht, dies ook heel dik, en een zeer mooi geluidje dat eruit komt
Me opa en oma, ook heel dik, rijden in nog btere autos rond
Me oma rijd in een nieuwe Daihatsu Cuore sport rond, en me opa heeft een BMW 5, een Honda S2000 en de nieuwe toyota MR2
en ik wacht tot ik 18 ben, en heel dik, om een BMW 325 1990 te kopen
Goed verhaal, en ja... ik wil de foto's zien !!

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- Donkervoort
Tsja, weinig updates van mij de laatste tijd. Ben wat drukker met de Cooper. Op de stapel staan nog nieuwe schijfremmen, niet stuurhuis en nieuwe remcilinder (lek..
). Maar eerst even wat optische aanpassingen, zoals een nieuw dasboard
en nieuwe deurpanelen. De deurpanelen vond ik in een 'sloop'mini van een vriend. Voor een tientje wilde ik ze wel overnemen. Heeft met wel mijn halve hemelvaartsmiddag gekost, maar ach, het resultaat is erg mooi!
Hier wat foto's!
Dashboard:

Deurpanelen:

Morgen mijn eerste Mini rit! Een rit met Mini's en Kevers dwars door Zeeland heen. Wie weet kan ik nadien wat foto's laten zien!

Dashboard:

Deurpanelen:

Morgen mijn eerste Mini rit! Een rit met Mini's en Kevers dwars door Zeeland heen. Wie weet kan ik nadien wat foto's laten zien!

- mr.x turbo
-
- Moderator
- Schaal: 1:18

Deze maar dan in 1.4 Optive 5deurs variant als leaseauto gekregen vandaag. Ex/collega leverde deze in en ik kon deze dan weer overnemen.
Climatecontrol, veel elektriek, veel plastic en rijdt niet slecht. In iedergeval 6 maandjes in rondrijden en wellicht daarna een leukere auto die ik zelf mag uitzoeken.[/quote]
Omdat je die daf zo mooi vind krijg je...... extra foto'sDonkervoort schreef:Die Daf is

Al onze auto's ff op een rij

De Daf:

En natuurlijk pluche dobbelstenen

Een zelfgehaakte WC-rol houder hoedje

En ten slotte een knikkend hondje (het hoort gewoon allemaal in zo'n auto)

1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1