F1 2007

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:nuts: :nuts: ben door het dolle heen nee niet omdat alonso won maar wel om de een twee van McLAREN ze zijn eindelijk terug mijn favorieten team en wat een lef gozer die lewis hamilton fernando pas maar op kerel die gast is echt super kool en ook wat pijn in het hart voor mijn huidige lieveling kimi ik vrees dat hij in her verkeerde team is
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Die Hamilton rijdt nu al 2 races erg lekker. Ik was al overtuigd van zijn talaet uit de GP2, maar dit gaat erg goed.

Spyker is nog niet zo veel, maar ik verwacht wellicht punte dit jaar. Maar goed, andere team vallen ook heel erg tege Renault, Red Bull, Honda en Toyota.
boerke04

Bericht door boerke04 »

Mooie dubbel van McLaren :worshippy: en een net podium voor Kimi. Ik hoop voor spykert dat ze op ebay meer succes hebben dan op 't circuit :lol: .

Maar waar ik me 't meest aan geirriteerd heb is die Kai Ebal van de duitse RTL, ik heb er op de vroege zondagochtend geen behoefte aan om geconfronteerd te worden met een oerwoud aan borsthaar dat pontificaal uit zijn schwule met te ranzige zweetvlekken bedekte bloesje woekert :evil: .
En als Heidfeld door middel van het schudden van zijn hoofd aangeeft dat ie geen interview wil geven is dit voor Kai natuurlijk aanleiding om toch te proberen een interview met 'm aan te gaan, wat een klootviool :doh: .
Afbeelding
Ferrari10flrb
Schaal: 1:43
Contacteer:

F1 2007

Bericht door Ferrari10flrb »

Alle Mclaren fans bijdeze dus gefeliciteerd. Mclaren was erg sterk dat moet ik eerlijk toegeven. Voor mij als diehard Ferrari fan wel even slikken, zeker omdat ik absoluut geen Mclaren fan ben. Maar ben wel van mening dat de race van Hamilton zeker in het begin "opgeofferd" is voor Alonso. Ferrari liet zich duidelijk verassen bij de start. En Massa is dan ook nog zo stom om zich zo op te laten naaien door een "debutant". Volgende race hopelijk beter. Wel goed voor de spanning.

Nb. ik vind overigens dat het begrenzen van het toerental tot 19000 het inhalen juist niet bevorderd. Ben niet z' on fan van de A1 maar de oplossing met de powerboost spreekt me wel aan.
model1op43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Geinig ontwerp van de voorvleugel bij McLaren :shock:

Afbeelding

Benieuwd of 't echt werkt :eh:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
St. Paul

Bericht door St. Paul »

model1op43 schreef:
Benieuwd of 't echt werkt :eh:
3de vleugel net achter de cockpit kwam destijds ook van Mclaren en al snel zag je het ook bij andere teams opduiken. Denk zeker dat het helpt anders doen ze deze moeite niet. Vraag is hoelang het mag (ivm rood gezeur als Mclaren hier voordeel uithaalt en zij het zelf niet snel genoeg kunnen immiteren) of hoelang het duurt tot anderen het overnemen.

Gok op het eerste, maar wel fantastisch om te zien hoe de ontwerpers steeds vast gezet worden door FIA en toch weer met nieuwe oplossingen en ideën komen. :worshippy: Dit is wel de reden dat ik een Mclaren fan ben, 3de vleugel, 2de rempedaal, nu deze voorvleugel. Brengen weer eens wat anders mee dan alleen historische waarde. :thump_up:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Nu, het zijn vaak de kleine teams geweest die innoveerden, zoals de hoge neus, de x-wings etc.
boerke04

Bericht door boerke04 »

De hedendaagse F1 wagens worden echt met de GP lelijker :shock: :evil: . Benieuwd of 't een beetje resultaat heeft.
Afbeelding
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Ziet er niet uit, past goed bij de rest van de wagen :thump_up:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Ferrari10flrb
Contacteer:

F1 2007

Zoooooooooooo lelijk :!: :thump_down: Vind dat de FIA maar eens al die rare fratsen aan de buitenkant van de auto moet beperken ipv het toerental.

Afgelopen weekend nog een dvd van de jaren '70 bekeken. Dat was pas genieten.
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Brilliant. :thump_up:

De X-wings waren ook erg lelijk, en dit is ook geen schoonheidsprijs waard, maar Arrows had ook een vleugel in Monaco, maar die werd vrij snel, lees 1 training, er weer afgehaald door de mijnheren van de FIA
Ferrari10flrb
Contacteer:

F1 2007

rsh_scuderia schreef:Brilliant. :thump_up:

De X-wings waren ook erg lelijk, en dit is ook geen schoonheidsprijs waard, maar Arrows had ook een vleugel in Monaco, maar die werd vrij snel, lees 1 training, er weer afgehaald door de mijnheren van de FIA
Dus laten ze deze "frats" dan ook maar weer snel verbieden :wink:
buttonfreak
Contacteer:

Re: F1 2007

Ferrari10flrb schreef:Zoooooooooooo lelijk :!: :thump_down: Vind dat de FIA maar eens al die rare fratsen aan de buitenkant van de auto moet beperken ipv het toerental.

Afgelopen weekend nog een dvd van de jaren '70 bekeken. Dat was pas genieten.
Die vleugels van toen waren helemaal lelijk, dat waren ja vleugels op pootjes....
Ferrari10flrb
Contacteer:

Jaren '70

Je hebt gelijk als je over de begin jaren '70 praat. Maar de latere wagens hadden zeer mooie vleugelconstructies en de wagens waren tenminste duidelijk van elkaar te onderscheiden.

Ik heb ook niets tegen de huidige vleugels, integendeel zelfs maar die fratsen zoals bij de Mclaren en bij de Arrows destijds vind ik niets. Net als allerlei constructies op de sidepods.
buttonfreak
Contacteer:

Re: Jaren '70

Ferrari10flrb schreef:Je hebt gelijk als je over de begin jaren '70 praat. Maar de latere wagens hadden zeer mooie vleugelconstructies en de wagens waren tenminste duidelijk van elkaar te onderscheiden.

Ik heb ook niets tegen de huidige vleugels, integendeel zelfs maar die fratsen zoals bij de Mclaren en bij de Arrows destijds vind ik niets. Net als allerlei constructies op de sidepods.
Dit vind ik ook onderscheidend en vrij subtiel. De X-Wings niet, hoewel ik de werking daarvan betwijfel (moet toch veel wervelingen geven, die pijlers)

De vleugels op stijltjes zijn meen ik verboden toentertijd.
Plaats reactie