Ferrari Elite - Hotwheels elite

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Gebruikersavatar
Las Vegas
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 10 dec 2006 15:19

Bericht door Las Vegas »

rsh_scuderia schreef:Modellen die een nieuwe mal hebben ( de nieuwste Ferrari en F40 modellen) zijn van goede kwaliteit. Toch geen AA of Kyosho.
De modellen waar al een mal van bestond van Mettel kan je links laten liggen. Die stellen heftig teleur.
Ik zit er zelf sterk over te denken om een van de FXXen te gaan kopen, waarschijnlijk de blauwe. Is die wel van fatsoenlijke kwaliteit?
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Ik heb de FFX zelf niet in mijn collectie, maar wat ik heb gezien is het zeker een acceptable model. :thump_up:
Gebruikersavatar
360spider
Berichten: 341
Lid geworden op: do 25 mar 2004 14:58
Locatie: velddriel

Bericht door 360spider »

weer een prachtig model in aankomst.... :thump_up:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Bericht door fish88 »

Ziet er beter uit dan de HW die ik vroeger gesloopt had 8)
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Als ik meer gedetaileerde foto's zie, kan ik net zo de loftrompet uitsteken dan andere al hebben gedaan over dit model. Maar erger dan het Bburago model kan het niet :mrgreen:
Gebruikersavatar
DaChrist
Berichten: 437
Lid geworden op: di 15 aug 2006 13:30
Locatie: Simpelveld
Contacteer:

Bericht door DaChrist »

waarmee is de kwaliteit van de elite modellen te vergelijken?

of zijn er onderling sterke verschillen tussen de modellen waardoor ze niet met een bepaald ander merk te vergelijken zijn?

als iemand mooie close-up foto's heeft waarop je de kwaliteit kunt zien of een link naar deze foto's zou ik dat wel waarderen.

is er trouwens een website van hotwheels zelf waar de elite modellen opstaan?
Gebruikersavatar
Erikderaaf
Berichten: 400
Lid geworden op: vr 28 apr 2006 22:45
Schaal: 1:18
Locatie: Uden

Bericht door Erikderaaf »

DaChrist schreef:waarmee is de kwaliteit van de elite modellen te vergelijken?
of zijn er onderling sterke verschillen tussen de modellen waardoor ze niet met een bepaald ander merk te vergelijken zijn?
Zoals je al zegt, er zijn hele goede modellen (bv FXX, 599, superamerica, 430 spider), maar ook modellen die minder goed zijn (testarossa en F50)
als iemand mooie close-up foto's heeft waarop je de kwaliteit kunt zien of een link naar deze foto's zou ik dat wel waarderen.
ik heb de elites die vorig jaar uitkwamen, foto's staan op mijn site...
is er trouwens een website van hotwheels zelf waar de elite modellen opstaan?
een hele vage waar je eigenlijk niks terug kunt vinden
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
Gebruikersavatar
DaChrist
Berichten: 437
Lid geworden op: di 15 aug 2006 13:30
Locatie: Simpelveld
Contacteer:

Bericht door DaChrist »

bedankt! mooie site :thump_up:

die site van hotwheels waar je niet wijs uit komt had ik al gevonden... raar dat dat DE site van ze is, jammer.

als je (of iemand anders) nog een site weet met meer foto's van hotwheels (elite) modellen zou ik dat mooi vinden. Ik twijfel namelijk over enkele modellen van hun omdat ik niet weet wat voor een kwaliteit ze hebben.

Bijvoorbeeld de V8 vantage van ze. Normaal zou ik die van Autoart kopen, die prijs maakt me niks uit, dat is tenminste een mooi model, maar ik vind zwart en grijs zo'n saaie kleuren. Hotwheels heeft hem in een mooie kleur groen, maarja... hoe is de kwaliteit...
Gebruikersavatar
the_stig
Berichten: 3716
Lid geworden op: do 15 feb 2007 20:39
Locatie: Heusden-Zolder
Contacteer:

Bericht door the_stig »

DaChrist schreef:bedankt! mooie site :thump_up:

die site van hotwheels waar je niet wijs uit komt had ik al gevonden... raar dat dat DE site van ze is, jammer.

als je (of iemand anders) nog een site weet met meer foto's van hotwheels (elite) modellen zou ik dat mooi vinden. Ik twijfel namelijk over enkele modellen van hun omdat ik niet weet wat voor een kwaliteit ze hebben.

Bijvoorbeeld de V8 vantage van ze. Normaal zou ik die van Autoart kopen, die prijs maakt me niks uit, dat is tenminste een mooi model, maar ik vind zwart en grijs zo'n saaie kleuren. Hotwheels heeft hem in een mooie kleur groen, maarja... hoe is de kwaliteit...
Op deze site kan je heel veel foto's vinden van de Hotwheels Ferrari's.
ook veel close-ups en foto's van de verpakking.

http://www.idcow.com/ferrari.html

Als je auto's van hotwheels koopt, moet je op ze minst een Elite versie kopen.
Afbeelding
TVR freak
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 10 jan 2005 21:36
Locatie: Zeeland

Bericht door TVR freak »

Die 250 GTO van Mattel ziet er zeker niet slecht uit, maar ik wacht lekker op de versie van Kyosho die hopelijk eind dit jaar uitkomt! :worshippy:
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
Ferrariforever
Berichten: 29
Lid geworden op: za 09 jul 2005 23:25
Locatie: Groningen

Bericht door Ferrariforever »

Gaat Kyosho nog meer nieuwe Ferrari modellen uitbrengen behalve de F40 en de 250 GTO? Superamerica misschien? Het liefst zal ik in een keer een high-end model kopen, dus niet eerst een Hotwheels Elite en dan de Kyosho of BBR.
RuG
Gebruikersavatar
supercarlover
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 jan 2006 20:47
Locatie: Bolsward
Contacteer:

Bericht door supercarlover »

Ik hoop dat kyosho alle ferrari modellen gaat maken. Ik heb het wel gehad met Mattel. Altijd wat met hun modellen. Ik koop geen Mattel meer. Ik wacht op Kyosho.
Gebruikersavatar
bigodino
Berichten: 486
Lid geworden op: do 30 okt 2003 21:38
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door bigodino »

TVR freak schreef:Die 250 GTO van Mattel ziet er zeker niet slecht uit, maar ik wacht lekker op de versie van Kyosho die hopelijk eind dit jaar uitkomt! :worshippy:
Zijn daar al foto's van?
Groeten, Peter

zie de knop WWW voor mijn verzameling info
Toolshed
Berichten: 37
Lid geworden op: wo 15 jun 2005 00:35
Locatie: Izegem / Gent

Bericht door Toolshed »

supercarlover schreef:Ik hoop dat kyosho alle ferrari modellen gaat maken. Ik heb het wel gehad met Mattel. Altijd wat met hun modellen. Ik koop geen Mattel meer. Ik wacht op Kyosho.
Ik denk dat iedereen dat hoopt. Ik heb ook nog geen enkele Elite gezien die de moeite waard is, vooral de wielen en/of banden zijn nooit goed geproportioneerd.
TVR freak
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 10 jan 2005 21:36
Locatie: Zeeland

Bericht door TVR freak »

bigodino schreef:[..]

Zijn daar al foto's van?
Nee, helaas nog niet. Verwacht om eerlijk te zijn het model ook pas volgend jaar, hij staat wel voor Q4 van dit jaar vermeld! Ben zeer benieuwd naar wat foto's!
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
Plaats reactie