WTCC 2007

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

motorhead schreef:[..]

Of gewoon sneaky langs de controle glippen :mrgreen:
We hadden van die kaartjes die aan het circuit zelf koopt, dat rood valt wel op, met die ticketboxkaartjes wil dat nog wel eens lukken ja.
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

Markopolo schreef:[..]

We hadden van die kaartjes die aan het circuit zelf koopt, dat rood valt wel op, met die ticketboxkaartjes wil dat nog wel eens lukken ja.
Had je beter via de duinen kunnen gaan, bij het Scheivlak kwamen gewoon allemaal mensen aangefietst die daar gewoon het circuit op kwamen.
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Markopolo schreef:[..]

Of gewoon even na de race gaan kijken (d'r was overigens geheel niets bijzonders te zien!)

Bij het scheivlak was idd bizar hoe dicht bij het fietspad er gewoon geen hek was... :nuts:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Powersprint
Schaal: 1:18

Bericht door Powersprint »

Markopolo schreef:Leuek filmpjes :thump_up:

Nou ik ook foto's gezien het van de Paddock zien ik dat alle kraampjes, promoties, enz. daar waren.
Erg leuk als je alleen een duinkaatje gekocht heb :thump_down:
Das bij de DTM beter geregeld.
Hier ergerde ik me ook aan! :thump_down: Hoop dat CPZ dit volgend jaar ( mocht er nog een vervolg komen) beter regelt
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Plaats reactie