De 315 S is weer een super gaaf model, Dirk.

jonnoT schreef:De 330P4 van Bang is interdaad een schitterrend model. Ik heb zelf de LeMans versie ervan![]()
![]()
De 315 S is weer een super gaaf model, Dirk.Het Mille Miglia virus woekert wel lekker bij je
Dat is het mooie van de Huidige Mille Miglia. Puur rijdend museum. Alleen is deelnemen niet echt goedkoop te noemen.Ferrari10flrb schreef:[..]
Ben me in de Mille Miglia gaan verdiepen mede doordat de vader van een vriend er dit jaar aan meedoet. Het bijzondere is dat er alleen auto's mogen meedoen die ooit de Mille Miglia hebben gereden. En natuurlijk omdat het echt een bizarre rally/race is geweest die onder de huidige omstandigheden nooit denkbaar zou zijn.
Denk dat Italie toch wel wat dichter bevolkt is dan Sicilie. Dus dat kan een reden zijn. En 13 in één klap is ook wel erg veel.jonnoT schreef:[..]
Dat is het mooie van de Huidige Mille Miglia. Puur rijdend museum. Alleen is deelnemen niet echt goedkoop te noemen.
Gek genoeg zijn er in de Mille Miglia veel meer doden gevallen dan in de Targa Florio die op ongeveer vergelijkbare wijze verreden werd.
Het ongeluk van De Portago met 13 doden in 1957 was letterlijk de doodsteek voor de echte Mille Miglia.
Met wat voor auto nemen ze deel? Isetta?
Bedankt voor je complimenten. Het is de bedoeling de rest van de maand weer even rustig aan te doen. Ik krijg nog een 250 GTO, Targa Florio 1962 van Box binnen. (als die Italiaan eens een beetje haast maakt). Soms heb je op Ebay gewoon mazzel wat betreft de prijzen.vivado ferrari collection schreef:Wat een update! En de maand is nog maar net begonnen![]()
Mooie Mille Miglia Ferrari's!
Een kennis van mij gaat (onofficieel) meerijden met de Mille Miglia in zijn Alfa Romeo GT Junior. Hij maakt foto's voor me![]()
Ik ben benieuwd naar je volgende updates! En hopelijk weer met eigen foto's![]()