Jeffrey, nogmaals, je moet je niet in de hoek gedreven voelen.sjefske schreef:Ik voel me ook niet echt persoonlijk aangevallen..Wassink schreef:Jeffrey, ik denk niet dat je je persoonlijk aangevallen moet voelen.
Alleen is er kritiek op de handelswijze die jij bedrijft, en je moet natuurlijk tegen een beetje kritiek kunnen!
Als je het accent wat minder op het handelen legt is het wat mij betreft keurig opgelost.
Kun jeje enigzins voorstellen wat er bedoelt wordt eigenlijk?
Tuurlijk is het goe dom mensen blij te kunnen maken met modellen waar ze lang naar zoeken. Maar ik denk dat je de advertenties met modellen die je inkoopt om weer verder te verkopen beter toch achterwege kunt laten.
Overigens jeff, don't take it personal!
Ik vind die ''handel'' gewoon leuk om te doen.
Of ik koop wel eens modellen op om er zelf mee te knutselen dat vind ik ook erg leuk..
Maar waarom zou ik ermee stoppen? (Op marktplaats dan)
Hier op het forum zal ik NIKS maar dan ook echt NIKS meer te koop aanbieden.. krijg er toch alleen maar kritiek op..
en dat handelsaccent, ik weet niet precies wat je er mee bedoeld..
Maar als je goed leest staat er dat ik jullie niks meer te koop aan zal bieden. Dus zal dat ''accent'' ook wel verdwijnen..
Nee vind het niet leuk hoe jullie bijvoorbeeld praten over die leds,
met dat half afgewerkte model.. waar slaat dat nou op? Ik doe ook mijn best om mensen iets leuks te geven (veel mensen vinden het ook erg leuk, en heb al veel leuke reacties gehad)
En dat ik iets half af zou werken, wat een bullshit zeg..
Nee jullie stellen me daar echt in teleur..
Ik zal kijken hoe het verloopt,
maar blijven jullie zo Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! doen, ben ik weg.
Misschien is dat wel jullie doel??
Toen ik de uitdrukking handelsaccent gebruikte, bedoelde ik simpelweg het grote aantal modellen dat jij verkoopt. Het blijkt inderdaad dat jij je daar veel mee bezig houdt, en daar is mijn inziens niets mis mee, maar het ging naar mijn smaak een beetje over de top. Dat is mijn mening Jeffrey, maar ik denk wel dat je er wat mee kunt.
Ik wil niemand weghebben, wegpesten of iets dergelijks. Dit forum moet er zijn voor ons plezier, voor ons allemaal dus ook voor jou, Jeffrey.
Verder laat ik het vwb deze discussie hierbij omdat ik vind dat we er niet meer woorden aan vuil hoeven te maken, mijn punt heb ik kunnen maken, en jij hebt het nu wel begrepen denk ik.
Dus, no offence van mijn kant, en laten we nu maar weer gezellig verder gaan over onze gezamenlijke hobby.
Goed?