Wederom een aantal schitterende modelletjes aan mijn collectie mogen toevoegen. In mijn ogen schitterend althans

.
Eerst deze maar, die heb ik al een tijdje liggen maar kreeg hem niet uit het doosje (de schroef zat TE vast). Dan maar eruit geboord en hier is hij dan, bevrijd en wel

.
Ongelooflijk dat geel, al even mooi als Red Bull blauw.
Na lang twijfelen heb ik deze ook maar gekocht. Ik wilde hem eerst op 1/43 maar de details op een 1/18 zijn toch zoveel beter, zeker met al die fratsen die er tegenwoordig op die F1 zitten.
En dan deze, woensdag ging ik hem ophalen maar de nacht ervoor heb ik zo slecht geslapen, vergelijkbaar met de nacht van de 5e december vroeger. Hoe lang wil ik al geen Subaru kopen van Autoart en deze zag er op foto zo ongelooflijk chic uit. Ik maar zenuwachtig zijn dat het zou tegenvallen maar het valt nog beter mee dan ik ooit had durven denken. Het detail dat er in die auto zit, was ik maar 1/18 groot/klein.
En deze wilde ik jullie zeker niet onthouden, de Stradale die mijn broer gekocht heeft. Sorry voor het slechte contrast tussen rood en wit maar met deze donkere dagen en nog steeds alleen maar een halogeenlampje erop kan ik geen kwalitatief mooiere foto's maken (of toch niet op korte tijd).
Een foto van mijn kast waar ze allemaal in zitten zal ik maar niet posten, want dat lijkt meer op een dure ondergrondse parkeergarage

.
Ik hoop dat de foto's niet te groot zijn, anders laten jullie het maar weten dan verander ik het wel in linkjes.