Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik wist niet dat AA de Veyron maakte in schaal 1:64e.
Op die laatste foto lijkt het of het 1:18e model de 1:1 versie is en het 1:64e model een 1:8e of 1:10e model is. Zo realistisch vind ik ze
Echt prachtige wagens die Veyrons
the_stig schreef:Ik wist niet dat AA de Veyron maakte in schaal 1:64e.
Op die laatste foto lijkt het of het 1:18e model de 1:1 versie is en het 1:64e model een 1:8e of 1:10e model is. Zo realistisch vind ik ze
Echt prachtige wagens die Veyrons
ja ik heb er eigenlijk één in mijn garage staan
bedankt voor het complimenten aan iedereen
Knappe update Peter,weerom een exclusief merk naast de Astons.Zeer mooi die micro-Veyron bijna niet te onderscheiden van grote broer , als de vooruitgang op 1:64 op dit niveau blijft voortgaan kunnen we binnenkort overschakelen naar microverzamelingen en moet je eens voorstellen hoeveel modellen we dan in onze kast kunnen tentoonstellen.
Respekt
Laatst gewijzigd door Bondracer op vr 25 mei 2007 01:29, 1 keer totaal gewijzigd.
vandaag een leuke verassing gekregen van mijn vrouwtje,een modelletje dat ik al een tijdje wou hebben nl de bmw m1 in schaal 1/43 van minichamps,waarom deze wel omdat ik enerzijds de livery bloedmooi vind en anderzijds heb ik zijn grote broer in 1/18,het is wel niet hetzelfde startnummer maar dit vind ik bij deze wagen totaal niet erg