Buttonfreak: November 2025 (P309)
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Vind ik ook, maar je had ze zelf toch ook al? Nu nog die "tuners"...Henri schreef:Leuk die Tingo's!!
Toegevoegd na 39 seconden:
Die is ja uitgegeven voor de lotus met ski's... ? Leuk is het detail eraan; en telefooncel e.d. (of heb ik nu iets veraden?)Ricardo schreef:Dus toch de drang niet weerstaan
Hoop de toyota ook deze week thuis te hebben, alleen zit ik tot vrijdag nop op Schier
- buttonfreak
- Contacteer:
- buttonfreak
- Contacteer:
Niet dat ik zo'n grote portomonee heb, maar als men in een zaak 1:43 autoart verkoopt voor 7,95 euro, begrijp je dat deze Corgi Tracksides ook geen grote leegte veroorzaakten:
- Scammell Scarab "mechanical horse"
- ERF
en ach nog wat 2006 Matchboxjes die ik graag wou hebben:
- Routemaster dubbeldekker
- Cadillac Hearse (lijkwagen (!))
Toegevoegd na 22 minuten:

Dit is een Scarab, een driewielig truckje dat voornamelijk werd gebruikt door de spoorwegen in de UK, hoewel ook bekend is dat de Scarab gebruikt werd om fabrieksterreinnen. De trailer is erg knap uitgevoerd en werkt zoals in het echt: als de trailer geparkeerd staat op zijn neerklapbare wielen, kan het driewielig truckje achteruit naar de trailer rijden. Door simpelweg naar achteren te rijden gaan de pootjes worden ingeklapt en wordt de trailer automatisch gekoppeld aan de trekker. Wat dat aangaat is het een geniaal model.
- Scammell Scarab "mechanical horse"
- ERF
en ach nog wat 2006 Matchboxjes die ik graag wou hebben:
- Routemaster dubbeldekker
- Cadillac Hearse (lijkwagen (!))
Toegevoegd na 22 minuten:

Dit is een Scarab, een driewielig truckje dat voornamelijk werd gebruikt door de spoorwegen in de UK, hoewel ook bekend is dat de Scarab gebruikt werd om fabrieksterreinnen. De trailer is erg knap uitgevoerd en werkt zoals in het echt: als de trailer geparkeerd staat op zijn neerklapbare wielen, kan het driewielig truckje achteruit naar de trailer rijden. Door simpelweg naar achteren te rijden gaan de pootjes worden ingeklapt en wordt de trailer automatisch gekoppeld aan de trekker. Wat dat aangaat is het een geniaal model.
Laatst gewijzigd door buttonfreak op do 24 mei 2007 10:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- buttonfreak
- Contacteer:
Ik denk dat het een van de weinige lijkwagens is, zeker in deze schaal.Montezemolo schreef:Schitterend, en zo'n lijkwagen heeft toch wel iets![]()
Montezemolo
Ik moet zeggen dat bij Matchbox deze wagen netjes is uitgevoerd.
Toegevoegd na 9 uren 17 minuten:
Zei ik in de UK bij de spoorwegen? Niet goed opgelet, hoewel dat ook klopt...buttonfreak schreef: [img]members.home.nl/jclevering/corgi/corgiscammellscarab.jpg[/img]
Dit is een C.I.E. truck, kortom, een Ierse Scammell. Ik had de keuze uit nogal wat uitvoeringen en dan heb ik deze...
Nu nog een Dublin Bus (die zou ik al kopen sinds ik hier kom, maar ik laat hem steeds liggen)...
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- buttonfreak
- Contacteer: