Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bij Tom's heb ik vandaag de Canon Porsche 956 K gekocht van Lammers van de 1000 km Nurburgring 1983. Eigenlijk ben ik een grote Jan Lammers fan. Ik zag hem op Speed en design vorig jaar en hij is heel aardig en geduldig voor zijn fans.
Prachtig model die JPS Je hoeft je geen zorgen te maken over waar je hem neer moet zetten, kom maar naar mij thuis, ik maak er wel een mooi plaatsje voor vrij
Dat is zeker een mooie wagen geworden, ziet er zeer goed uit Hoe komen die banden zo wit? Hoort dat zo of is het doordat het model vrij lang in z'n doos heeft gezeten?
Beetje talkpoeder om het rubber te beschermen tegen scheuren en uitdrogen. Was al gedaan door de fabrikant. Na 22 jaar is het rubber nog steeds goed. De banden zijn hol dus erg gevoelig voor scheuren.
Op mijn zoektocht naar Nederlandse wagens vond ik deze Solido van Gijs van Lennep. Ze noemde hem ook wel de kaasschaaf. Het was het jaar na zijn winst op Le Mans. De wagen is volgens mij iets kleiner dan 1:43, de deuren kunnen naar boven open. Een gedeellte van de stickers moest ik er nog opplakken, maar ik mistte deze versie van Gijs nog. Het is een oudje in een geel kartonnen doosje.
Leuke uitbreiding Peter, maar de 'kaasschaaf' waar Gijs in reed was toch echt de #8 ... Tragische race want Jo Bonnier crashte de auto met dodelijke afloop.
#7 was hun teamgenootje. Als je de stickers nog moet plakken kun je t misschien nog corrigeren.
Ai ai, ik heb de kaasschaaf met nr 7 ook genoemd gezien als de wagen waar Gijs mee reed. De Gulf zal ik omnummeren mocht ik de stickers ervoor hebben, maar ik heb ze niet.
Je Gijs pagina is mooi , ik zie zo al 3 wagens die ik nog niet heb. De porsche rsr nr 22 staat al wel voor me klaar, maar die andere porsche turbo heb ik niet, ook die gele porsche 917 mis ik nog.