Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
het model ziet er in vergelijking niet zo goed uit omdat het 16 jaar oud is en de kwaliteit toen nog niet zo goed was, bovendien is het model in die tijd niet hélemaal schadevrij gebleven
Ik heb hier een Skyline R32 staan die ondertussen (volgends PORSCHE toch ) al 12 jaar oud is en je ziet meteen hoe de afwerking met de jaren is gestegen MAAR dat maakt het model net zo speciaal !!
Het eerste M3 model van Minichamps ... de kwaliteit is zeker niet vergelijkbaar met de huidige M3 modellen (ik heb er ook enkele) maar er zitten leuke liveries tussen!
Wel goed opletten welke je koopt van sommige van die krengen zijn aardig duur aan het worden ...
Tjaard schreef:Het eerste M3 model van Minichamps ... de kwaliteit is zeker niet vergelijkbaar met de huidige M3 modellen (ik heb er ook enkele) maar er zitten leuke liveries tussen!
Wel goed opletten welke je koopt van sommige van die krengen zijn aardig duur aan het worden ...
dat zeker, deze heb ik nog voor een schappelijke 35 euro kunnen kopen,
maar je hebt ze ook voor 65 euro, zal ook wel met OVP te maken hebben