Daar is ie weer! Peter 25 april 2018
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Gisteren naar Toms gereden, Robert Doornbos stond klaar. Verder wat compensatie aankopen gedaan zoals de Maserati 151 Le Mans en een Asgard Resin pits. De komende dagen lijkt het me wel lekker om wat te bouwen als afleiding.
Bij de post kwam een Porsche 917 van het Spaanse merk Auto Pilen. Zij hebben ooit ook wat mallen van Dinky Toys overgenomen, maar niet deze.

Deze was 3 euro, de koplampen zijn wel erg basic, maar de luchtgaten rond de uitlaten vind ik prachtig.

Robert Doornbos, mijn favo Dutch driver op dit moment.

Hij lag al jaren in Toms rommelbak, nu in een opwelling maar meegenomen om te bouwen (met een klein beetje korting)

Dit moet het uiteindelijk worden, foto's zijn erg donker zeker omdat de accu laag was.
Bij de post kwam een Porsche 917 van het Spaanse merk Auto Pilen. Zij hebben ooit ook wat mallen van Dinky Toys overgenomen, maar niet deze.

Deze was 3 euro, de koplampen zijn wel erg basic, maar de luchtgaten rond de uitlaten vind ik prachtig.

Robert Doornbos, mijn favo Dutch driver op dit moment.

Hij lag al jaren in Toms rommelbak, nu in een opwelling maar meegenomen om te bouwen (met een klein beetje korting)

Dit moet het uiteindelijk worden, foto's zijn erg donker zeker omdat de accu laag was.
- zipperscales
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Dat lijkt me een leuke uitdaging om te gaan bouwen Peter. Weet je al wat voor pits je ervan gaat maken? Iets Nederlands misschien?
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Weer een super up-date, Peter.
De Maserati is natuurlijk een bekende van G&P
Ik heb nu zo'n 30 Maserati's
De 917 van Pilen is schitterend. Vind Pilen modellen erg mooi, leuke kwaliteit en verrassend assoritment. (o.a. DeTomaso Mangusta)
Wat afleiding voor de komende tijd kun je zeker gebruiken. Ben beniuewd naar het eindreslutaat

De 917 van Pilen is schitterend. Vind Pilen modellen erg mooi, leuke kwaliteit en verrassend assoritment. (o.a. DeTomaso Mangusta)

Wat afleiding voor de komende tijd kun je zeker gebruiken. Ben beniuewd naar het eindreslutaat

- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
- Donkervoort