Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Een setje Kinesis Motorsport velgen van GMP zouden zeker goed staan, alleen weet ik niet of ze ook goed passen (met name de achtervelgen zijn wat breed). Als je geduld hebt kan ik je dat binnenkort wel laten weten. De velgen heb ik al en eenzelfde Impreza komt mijn kant op.
Zijn de standaard-velgen makkelijk te verwijderen of wordt het hoop- en sloopwerk?
heb nog deze wiellen, der komen nog wielen binnen
goudkleurigen wielen vind je weinig
Toegevoegd na 3 minuten:
DTM schreef:
Zijn de standaard-velgen makkelijk te verwijderen of wordt het hoop- en sloopwerk?
valt redelijk mee
Toegevoegd na 4 minuten:
DTM schreef:Een setje Kinesis Motorsport velgen van GMP zouden zeker goed staan, alleen weet ik niet of ze ook goed passen (met name de achtervelgen zijn wat breed). Als je geduld hebt kan ik je dat binnenkort wel laten weten. De velgen heb ik al en eenzelfde Impreza komt mijn kant op.
waar kun je die velgen vinden van GMP? en eventueel foto :d
Ik zou de eerste gebruiken, maar dan wel met de originele banden van de originele velgen. Ik heb dit ook gedaan bij mijn AA Skyline met Jada toys velgen en dan ziet het er realistisch uit.
Dit zijn de velgen van GMP ( ze zijn ook verkrijgbaar in 5 spaaks ).