Het "Hoeveel is mijn modelauto waard?"-topic
- coolpappa04
- Schaal: 1:18
- F40F50ENZO
Is het een SunStar?Powersprint schreef:Ik zou wel eens willen weten wat de Delorean van BTTF 2 waard is. Het model is helaas wel zonder ovp.
www.theculturebeat.com/wp-content/photos/De_Lorean_DMC12_Back_to_the_Future_VIT24010_24_99_thumb.jpg
Nieuw in doos op een duitse site:
De Lorean LK Coupe 'Zurück in die Zukunft' II 36,95
ss02710 Baujahr 1983;
Maßstab: 1:18
Hersteller: Sun Star
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Die van mij heeft een donker antraciete doos, ( met rood logo )DTM schreef:Voor wat betreft de McLaren nogmaals: de versies in de blauwe UT Models doos en met dubbele spoiler zijn het meeste waard.
auto heeft een enkele spoiler.
* Maar ik weet ook nog niet of ik hem verkoop,
misschien hou ik hem ook nog wel,
laat ik de seal gewoon zitten.

- Powersprint
-
- Banned
Ik heb afgelopen weekend een heel erg unieke verzameling met onder andere SIKU modellen gekregen maar ben een beetje huiverig om er foto's van op internet te posten, onder andere een complete 100 Jahre Automobil set van 5 kleintjes in 1:87 (diverse merken, geen siku), vrachtwagen met "18 Karaat II" sticker (heeft iets met productiedoelstellingen te maken), en zo nog een paar.
- Montezemolo
- Contacteer:
Hoezo ben je bang dat de flits van fototoestel de modellen aantastInjectTheVenom schreef:Ik heb afgelopen weekend een heel erg unieke verzameling met onder andere SIKU modellen gekregen maar ben een beetje huiverig om er foto's van op internet te posten, onder andere een complete 100 Jahre Automobil set van 5 kleintjes in 1:87 (diverse merken, geen siku), vrachtwagen met "18 Karaat II" sticker (heeft iets met productiedoelstellingen te maken), en zo nog een paar.

Montezemolo

-
- Banned
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Beschrijving of foto's... die ogen kijken wel. Maar wellicht kun je een deel fotograferen. Ik bedoel ik laat ook niet alles zien.InjectTheVenom schreef:Ik heb afgelopen weekend een heel erg unieke verzameling met onder andere SIKU modellen gekregen maar ben een beetje huiverig om er foto's van op internet te posten, onder andere een complete 100 Jahre Automobil set van 5 kleintjes in 1:87 (diverse merken, geen siku), vrachtwagen met "18 Karaat II" sticker (heeft iets met productiedoelstellingen te maken), en zo nog een paar.
Had hier thuis al jaren een 19 stuks diverse 1/18 Corvettes in de vitrinekast staan, vandeweek heb ik ze allemaal terug netjes verpakt in de bijbehorende originele dozen.
Iemand enig idee wat deze Corvette 1964 Grand Sport Coupe van EXOTO nog waard is ??

Alsook deze oranje corvette stationwagon, limited edition of 50 pieces!! (deze is nummer 20 van de 50)

Vriendelijke groetjes
stingray
Iemand enig idee wat deze Corvette 1964 Grand Sport Coupe van EXOTO nog waard is ??

Alsook deze oranje corvette stationwagon, limited edition of 50 pieces!! (deze is nummer 20 van de 50)

Vriendelijke groetjes
stingray