Ferrari Elite - Hotwheels elite
- forzamasta
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- Montezemolo
- Contacteer:
Ik denk niet dat iedereen het budget heeft om bbr modellen aan te schaffen, dus voor de gemiddelde verzamelaar maakt hw elite best mooie modellen denk ikforzamasta schreef:Wat een ontzettende geldklopperij...Dan liever de Enzo van Schumi made by BBR, heb je iig een prachtig model en geen opgewaardeerde speelgoedauto.
Ieder z'n ding, maar ik kies niet meer voor Hotwheels.
-
- a vd winkel
Ik denk dat we Hotwheels Elite stilaan serieus mogen beginnen nemen
Heeft vorig jaar nog wel een paar keer de bal mis geslagen (Shelby Cobra GT500 met te grote wielen,...) maar de laatste produkten geven me toch een zeer goede indruk qua afwerking en zijn op Autoart-en Kyoshomaat gesneden.
Dit zijn ontegensprekelijk mooie modellen, spijtig dat Hotwheels Elite voorlopig alleen verder de Ferrari-piste bewandeld...er zijn nog automerken die dringend een High-end producent nodig hebben.
Nice Ferrari's
Heeft vorig jaar nog wel een paar keer de bal mis geslagen (Shelby Cobra GT500 met te grote wielen,...) maar de laatste produkten geven me toch een zeer goede indruk qua afwerking en zijn op Autoart-en Kyoshomaat gesneden.
Dit zijn ontegensprekelijk mooie modellen, spijtig dat Hotwheels Elite voorlopig alleen verder de Ferrari-piste bewandeld...er zijn nog automerken die dringend een High-end producent nodig hebben.
Nice Ferrari's

- Montezemolo
- Contacteer:
Hier ben ik het volledig mee eensBondracer schreef:Ik denk dat we Hotwheels Elite stilaan serieus mogen beginnen nemen
Nice Ferrari's

Montezemolo

Aangezien die Schumacher Maserati van resin is gemaakt lijkt 't me logisch dat de deuren niet openkunnen. Tevens verklaart het de hoge prijs van het model. Komt bij dat de Maserati handgebouwd is en gelimiteerd op 506 stuks, ook dit draagt mee in de prijs.hermanwiegerman schreef:welke BBR kwaliteit?
Die kwaliteit van dat gedrocht wat 1/18 de Maserati van Schumacher moest voorstellen. Daar konden de deuren nog niet eens van open en nog een stuk duurder als Elite FXX Schumacher!
Maar als ik 't bij die-cast houd en de schumacher FXX van HW Super Elite en andere Super Elites vergelijk met de BBR Enzo vind ik de Enzo toch echt vele malen beter

Ik ben sinds kort ook trotse bezitter van de FXX #30 van Schummi. De Hot Wheels versie wel te verstaan. Super mooie bak hoor, maar ik kan alleen maar hopen dat het prijsverschil tov een gewone FXX Elite hem zit in de exclusiviteit. Je moet de verschillen echt gaan zoeken. Het meest in het oog springend detail zijn de remschijven. Die zijn echt veel beter! Misschien nog een kabeltje of 2-3 in de moterruimte en dat was het dan wel zo ongeveer. Grootste terleurstelling aan dit model, de Decals die veiligheids pallen op het chasis moeten voorstellen! Heel erg jammer, het maakt dat het model er bijna nog goedkoper uit ziet dan een gewone Elite FXX. Maar goed, gelimiteerd he? Daar zal het prijsverschil dan wel in zitten.
Ondanks de negatieve punten, wel een aanwinst voor mijn collectie!
Ondanks de negatieve punten, wel een aanwinst voor mijn collectie!

Live life in the fast lane! Ferrari 430 Suderia!!!
Mijn Ferrari 1:18 verzameling: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=12137

Mijn Ferrari 1:18 verzameling: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=12137

Hier sluit ik me volledig bij aan. Daarnaast wil ik die pics in mijn database kunnen toevoegen.360spider schreef:Weet iemand of er al ergens fotos zijn te vinden van het model of van de echte wagen van de onderstaande modellen....
Ferrari 333 SP Olive Garden Sebring 1999
Ferrari 333 SP Racing 1999
Ben namelijk wel erg benieuwd naar de liverys van deze modellen....
Live life in the fast lane! Ferrari 430 Suderia!!!