Pole Position
Pole Position
Is er iemand bekend met Pole Position in Zandvoort? Ga namelijk binnenkort een dagje naar Zandvoort en als het wat is, wil ik er wel even kijken. Zit toch in de buurt.
Weet er iemand iets over hen?

- Powersprint
- Schaal: 1:18
Ben er gisteren geweest en het is idd een leuk winkeltje. Alles is er wel een beetje ingepropt ivm ruimtegebrek, maar dat is wel op een nette manier gedaan. Ferry heeft me nog meegenomen naar het magazijn, waar ik hun laatste Maserati MC12 zag staan. Heb die uiteindelijk gekocht.
Foto's volgen in het topic met mijn collectie. Je moet idd wel op de prijzen letten, waarbij het wel scheelt als je een kaart van hun hebt. Maar de modellen verschillen per model in mate van 'duurheid'. Zo was de AA Bugatti Veyron €139,-. Moest toen inwendig even lachen toen ik bedacht dat ik hem voor de helft had gekocht. 

Ja inderdaad. Was wel erg interessant om dat te zien. Moest me wel een beetje inhouden daar.Cheetah schreef:hele mooie zaak om is te bekijken! en hun magazijn op de andere locatie heeft soms verassend oude modellen.

Re: Pole Position
Ik vind het eigenlijk meer een merchandisewinkel geworden dan een modelautowinkel, je kan er zelfs horloges en zonnebrillen kopen die niks met autosport te maken hebben maar er gewoon staan om de toeristen te trekken
Nog even over de (veels te hoge) prijzen, ze durven gewoon 100 euro te vragen voor een UT Models C-Klasse DTM Tabac die een spiegel mist en waarvan ze de doos ook niet meer hebben
Magazijn is wel erg leuk om even doorheen te lopen, misschien kunnen we is met een paar man van dit forum na sluitingstijd langsgaan
Ze verkopen trouwens ook WC-brillen: http://www.poleposition.nl/wc_art_pag.htm

Nog even over de (veels te hoge) prijzen, ze durven gewoon 100 euro te vragen voor een UT Models C-Klasse DTM Tabac die een spiegel mist en waarvan ze de doos ook niet meer hebben

Magazijn is wel erg leuk om even doorheen te lopen, misschien kunnen we is met een paar man van dit forum na sluitingstijd langsgaan

Ze verkopen trouwens ook WC-brillen: http://www.poleposition.nl/wc_art_pag.htm

Laatst gewijzigd door Fruitcake op wo 09 jul 2008 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Onderweg:
niks
Totaal: 67x 1:18 - 46x 1:43 - 3x 1:12 racers only
niks
Ik vind ze belachelijk duur dat is het enige wat ik erover te zeggen heb.
Bedacht me trouwens net nog dat ik tijdens mn bezoek eventjes over UT Models begon tegen een verkoper en hij wist niet eens waar ik het over had 

Onderweg:
niks
niks