Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dat heb ik niet in zoveel woorden gezegd, het is op zich wel aardig maar zou hem waarschijnlijk niet kopen als model (heb zelfs de film nog niet gezien )
Ik wil deze Le Mans winnaar in model van Gijs van Lennep uit 1976. Starter zou hem als kit hebben, maar das duur. Ik hoorde ook dat Provence Moulage mogelijk problemen heeft en tegen faillisement aan zit.
Is dat een Porsche 936? Als dat zo is heb je geluk , want die staat volgens mij bij Exoto in de planning (wel in 1:18 dus, en als je pech hebt duurt dat daar bij extoto nog 5 jaar... maargoed )
Als het geen 936 Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! ik lekker uit m'n nek en kan je mijn post negeren
///M Power schreef:Is dat een Porsche 936? Als dat zo is heb je geluk , want die staat volgens mij bij Exoto in de planning (wel in 1:18 dus, en als je pech hebt duurt dat daar bij extoto nog 5 jaar... maargoed ) Als het geen 936 Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! ik lekker uit m'n nek en kan je mijn post negeren
Niet slecht ///M Power! Een Porsche 936. G.van Lennep reed toen als ik me niet vergis met onze Belgische vriend Jacky Ickx.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Ja het is een 936 en al de jaren erna heeft Ixo al gedaan maar deze blijft erbuiten. Ik moet wachten maar kan het niet. 1:18 is iets voor St Paul, maar voor mij te groot.
Ik ben blij dat Trofeu de 936 uit 1976 in produktie neemt (zie elders op dit forum) en heb 'm uiteraard besteld. Maar ja, de echte fanatieke verzamelaar wil meer en dus vraag ik me af of de allereerste 936 ook in produktie genomen zal worden.
Deze dateert ook uit 1976, maar uit de eerste races van het seizoen en toen was de auto ...... zwart, ook de airbox bovenop de motor ontbrak nog.
Deze audi Rsq sports coupe mag ook wel geproduceerd worden. Will Smith gebruikt deze wagen in Irobot....het is een strak bakkie alleen ff wennen dat er geen wielen onder zitten
Squid, die wagens zijn ook van elkaar afgeleid, maar ze zien er wel spectaculair uit is mijn mening, maar zoals je weet meningen verschillen.
Hier een plaatje van het model wat er ook verdacht veel op lijkt:
Dr zitten idd geen wielen in, maar wel heel herkenbare Audi aspecten btw die wielen zijn vervangen door kogels waardoor de wagen alle kanten op kan rijden (makkelijk inparkeren voor vrouwen ) misschien mooie techniek voor de toekomst iig