Buttonfreak: November 2025 (P309)
wat moet ik hier nog meer zeggenjonnoT schreef:De Alfaatjes zijn schitterend .....8C is gewoon een onwijs gave bak![]()
![]()
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- buttonfreak
- Contacteer:
- buttonfreak
- Contacteer:
Laat ik dan maar beginnen bij de Alfa.

Het Alfa logo is bijvoorbeeld erg goed, de zwarte onderkant aan de voorzijde is niet zo bijzonder, net als de kentekenplaat. Voor de rest lijkt het alsof alle reclame zit waar hij hoort, ook het interieur is conform een racewagen. De banden zien er iets te dik uit.

Daewoo Lanos. De foto doet het model geen recht aan, het is een best aardig modelletje. De raamomlijsting is erg netjes. Het ziet er verder wat goedkoop uit.

De wielen staan net niet tot verhouding, hoewel je dit als karikatuur kunt zien, de echte wielen zijn ook niet bijzonder groot.

Het Alfa logo is bijvoorbeeld erg goed, de zwarte onderkant aan de voorzijde is niet zo bijzonder, net als de kentekenplaat. Voor de rest lijkt het alsof alle reclame zit waar hij hoort, ook het interieur is conform een racewagen. De banden zien er iets te dik uit.

Daewoo Lanos. De foto doet het model geen recht aan, het is een best aardig modelletje. De raamomlijsting is erg netjes. Het ziet er verder wat goedkoop uit.

De wielen staan net niet tot verhouding, hoewel je dit als karikatuur kunt zien, de echte wielen zijn ook niet bijzonder groot.
Laatst gewijzigd door buttonfreak op vr 22 jun 2007 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- buttonfreak
- Contacteer:
Snap ik. Maar juist auto's als Daewoo & Hyundai worden weinig gedaan (Dit is mijn eerste echte Daewoo, naast de Lacetti touringcar van Chevrolet) en zijn daarom interessant.jonnoT schreef:De Alfa is meer in mijn straatjeverder een leuek up-date
Zo'n High Speed Alfa heeft (bijna) Kyosho kwaliteit maar zijn slechts ongeveer 4 euro te koop.
- buttonfreak
- Contacteer:
- buttonfreak
- Contacteer:
Jep, dat doen ze ook:DaChrist schreef:leuke alfa... krijg je die ook zonder reclame opdruk... dus een gewone 156 1/64?
http://cgi.ebay.com/1-64-ALFA-ROMEO-156 ... dZViewItem
(is zo te zien nog life, dus bieden maar
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer: