Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooi, mooi , helemaal een verzameling naar mijn hart, mooie supercars, en vooral de Astons en de die Mustang GT van AA in Tungsten-silver is nu al een gegeerd object geworden.Gelimiteerd op 6000 stuks , schaars en nu al aan ebay prijzen die de pan uitswingen in deze kleur
mooie collectie heb je daar al ,die 1:64 van autoart zijn inderdaad zalig qua afwerking,ik heb de blauwe bugatti in deze schaal en ben er ook héél blij mee
die mustang gt in het zilve is zooo mooi,spijtig dat het geen gt500 is
- alfa romeo 8c competizione
- alfa romeo 159
- porsche carrera gt
- aston martin vanquish (per ongeluk 2x dus als je hem wilt hebben...)
- lotus exige
- porsche 911 turbo 995
- porsche 356c coupe
Ik ben wat laat met reageren, maar gefeliciteerd. Ziet er mooi uit. Ik heb de auto in een ander kleurtje gekozen, maar dit ziet er buitengewoon leuk uit.
De 1/18 Veyron is binnen. Misschien vandaag (en anders morgen) de foto's. Maarja, jullie kennen dit model ondertussen toch wel van binnen en buiten he?
DaChrist schreef:De 1/18 Veyron is binnen. Misschien vandaag (en anders morgen) de foto's. Maarja, jullie kennen dit model ondertussen toch wel van binnen en buiten he?