Is IXO een goed merk??

Hier kun je alles over autosportmodellen kwijt zoals Formule 1, DTM, Le Mans etc.
Gebruikersavatar
skyline_fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: ma 14 mei 2007 18:06
Locatie: Sint-Pieters-Leeuw

Bericht door skyline_fanatic »

Hoeveel zou die dbr-9 ongeveer moeten kosten??
1:1 Golf VI GTI
Corvetteboy
Berichten: 308
Lid geworden op: za 21 jan 2006 19:23
Schaal: 1:43
Locatie: Hasselt
Contacteer:

Bericht door Corvetteboy »

skyline_fanatic schreef:Hoeveel zou die dbr-9 ongeveer moeten kosten??
Voor een Ixo Aston Martin DBR9 betaal je iets van 25 tot 30 euro.
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Bericht door Porsche »

25 euro voor de gewone modellen normaal doosje zoals bij minichamps
30 a 35 voor de modellen in de speciale plooibox
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Bondracer schreef:Ixo , is een goed merk kwa prijs kwaliteit +/- 20 a 30€ per stuk .Als je natuurlijk een zeer gedetailleerde uitvoering wil hebben zal je bij Spark moeten zijn, maar de prijzen schommelen dan ook tussen de 75 a 90€ en of dit te rechtvaardigen valt kwa prijsverschil is de vraag die ieder voor zich moet uitmaken.Voor deze prijs heb ik dan voor een Autoart op 1/18 gekozen
Spark brengt bijna zoniet alle Aston Martin's uit in super detailed en vandaar ook die prijs, maar die zijn dan ook echt niet te vergelijken met een IXO modelletje.

IXO is een leuk merk voor de "erbij" modellen of als de andere fabrikanten dat bepaalde merk niet uitbrengen, zelf ben ik mijn Corvette IXO's nu aan het wisselen voor Minichamps en Spark, omdat deze toch net wat fijner afgewerkt zijn. Duurder, dat wel, maar ik ben dan ook meer voor de detail's.
Maar veel nieuwe IXO's kom je niet meer tegen, ze zijn nu volop met de Altaya lijn bezig, produceert sneller, is veel goedkoper te maken en wordt verschikkelijk veel geld aan verdiend, dus zelfs de echt IXO's worden al zeldzaam. :!:
Plaats reactie