Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
toen ik foto's ging maken ondekte ik dat er wat mis was met het model.
de grille is beschadigt en er zitten lichte beschadigingen in de lak van de rechterdeur.
Ik ben nu met de ebay verkoper het onderhandelen wat we gaan doen... in de advertentie stond namelijk dat het een nieuw model was zonder beschadigingen... daar gaat mijn veyron dus weer...
op de ebay foto's was niks te zien, misschien ook doordat de foto net niet goed genoeg was om het te zien, maar volgens mij zie je het gewoon niet.
ik heb autoart zelf gemailt om te vragen of het aan een productie foutje kan liggen en of ze er dan wat aan kunnen doen, maar autoart kan er alleen maar wat aan doen als ik het bij hun in de webshop heb gekocht.
Joepie, vandaag weer post. Ik houd het nog even spannend, dit was 1 van de doosjes, wat zou erin zitten....
En het lijkt wel alsof ik deze week echt pech heb met beschadigde modellen, vandaag weer een model gekregen dat beschadigt is... de porsche 911 turbo 993 van kyosho 1:64. Maar ik kom er wel uit met de ebay verkoper of anders mis ik een paar euro... kom ik ook wel overheen denk ik Maar toch is het niet leuk...
Gisteren gekregen, de oer-porsche, 356c coupe, wat een schatje
En het minder mooie nieuws van vandaag, de beschadigde 911... achterband is gebroken en van de velg af. Denk niet dat ik dat fatsoenlijk gerepareerd krijg.
Ik verwacht deze week nog meer Autoart en Kyosho 1:64 geweld