Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
heb het model ff bewerkt met de hamer Auto kwam destijds zo over de finish. Dus vond ik dat die van mij ook die deuken moest hebben
Goed idee, ga ik ook doen met Formule 1 auto's... Nu heb ik hier een Super Aguri van Yuji Idioot... ehh... Ide, GP San Marino 2006, die toen zo'n rare actie deed.
Ferrari10flrb schreef:En ben namens mijn lieve vriendin in onderhandeling voor een Ferrari 312 T4 1979 van Exoto . Krijg ik van haar voor mijn verjaardag
zijn ze toch nog ergens goed voor nee grapje zo'n vriendin wil ik ook
zijn ze toch nog ergens goed voor nee grapje zo'n vriendin wil ik ook
Idd een topper hoor die vriendin van mij. Maar je moet soms een beetje sturen Gewoon niets anders weten te bedenken als ze vraagt wat je wil hebben voor je verjaardag Een Ferrari of anders niets En ze vind 1/43 maar speelgoed dus vandaar een 1/18.
Ze heeft nog wel een vrijgezelle zus van 33. Maar dat is een beetje te oud voor jou gezien je leeftijd
Ik ben ook 33! en single
Heeft ze een leuke zus?
Heb trouwens ook een 312T4 te koop, Villeneuve uitvoering.
Had hem besteld zonder figuur, maar kreeg er eentje met. Geen reactie meer van verkoper.
Interesse?