InjectTheVenom's collectie *update 26-10: 1:43 Viper ACR*
- rubberburner

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- subarufreak
- Contacteer:
-
- Banned
Vertel vertel (gen 1/1,5/2 van AutoArt misschienViperArry schreef:Leuke update weer Willem, maaruh... hoe is het met de Vipers?
(Ben bezig met iets leuks.....)

Over krap 4 weken maar eens in Canada gaan kijken of ze daar nog leuk spul hebben voor een leuk prijsje

-
- Banned
Mjammie vandaag heb ik de verzameling weer eens kunnen spekken en afhankelijk van de uitgaven komt er nog veel leuker spul
GoManGo Special Viper Competition Coupe serienummer 0341 is aan de collectie toegevoegd, potentiele kandidaten:
1:12 Shelby Cobra roadster racer in donkerblauw met nummer 15 en een gele band over de front fender, merk GMP Diecast ($199 CDN zonder toegevoegde GST).
1:18 Shelby Cobra Daytona Coupe van GMP Diecast, donkerblauwe nummer 98.
1:18 Shelby Mustang GT500, volgens mij ook van het merk GMP (hij is in ieder geval duur genoeg).
1:12 Ford GT40 in Gulf kleuren, als het goed is ook van GMP Diecast maar daar wil ik volgens mij niet de prijs van weten
1:18 Ford GT40.. roadster (nee niet de modern day XGT-1??) van GMP Diecast.
En dan staan er nog wel een paar leuke musclecars en anderen die ik ook wel mee zou willen nemen, maarja eerst maar weer eens bij elkaar werken

GoManGo Special Viper Competition Coupe serienummer 0341 is aan de collectie toegevoegd, potentiele kandidaten:
1:12 Shelby Cobra roadster racer in donkerblauw met nummer 15 en een gele band over de front fender, merk GMP Diecast ($199 CDN zonder toegevoegde GST).
1:18 Shelby Cobra Daytona Coupe van GMP Diecast, donkerblauwe nummer 98.
1:18 Shelby Mustang GT500, volgens mij ook van het merk GMP (hij is in ieder geval duur genoeg).
1:12 Ford GT40 in Gulf kleuren, als het goed is ook van GMP Diecast maar daar wil ik volgens mij niet de prijs van weten

1:18 Ford GT40.. roadster (nee niet de modern day XGT-1??) van GMP Diecast.
En dan staan er nog wel een paar leuke musclecars en anderen die ik ook wel mee zou willen nemen, maarja eerst maar weer eens bij elkaar werken

-
- Banned
Let wel, ik zei potentiele updates heKyoshofan schreef:Woow Allemaal GMP
![]()
Wacht geduldig op de foto's![]()
![]()
![]()
![]()

Ik heb wel alvast een paar foto's kunnen schieten van de in de vitrine staande modellen en heb zojuist enkele van de GoManGo geschoten. My bad het is niet 0341 maar 0342

GoManGo:

1:12 GT40 (ff kijken of ik die ropes en jack stands ook mee kan krijgen

1:12 Shelby Cobra 289 (nog in de doos):

1:18 GT40 roadster in geel en rood:

1:18 Kyosho (dacht ik?) Shelby Cobra Daytona (met daarnaast volgens mij een Maserati Birdcage maar daar heb ik persoonlijk niet zo'n belangstelling voor):

1:18 Shelby Mustang GT500 (de originele versie achter Eleanor):

- Powersprint
- Schaal: 1:18
-
- Banned
Daar heb ik ook al voor gevraagd maar moet nog een keer terug naar die zaak om de laatste aankopen te doen voordat we weer terug naar huis gaan. Het liefste wil ik er eentje met handtekening van Bob zelf hebben, zou dan eigenlijk nog eens een berichtje naar iemand van het viperclub forum moeten sturen die daar over gaat.Powersprint schreef:Volgens mij vind ik de Woodhouse Viper toch mooier. Maarja, Viper is Viper he, dus dat is altijd goed![]()
- Powersprint
- Schaal: 1:18