Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ja, ik verbaas mensen als ik zeg dat Lancia en Alfa Romeo ook trucks bouwden. Ze verlaren me altijd voor gek. Zo'n modelletje helpt nog wel eens (of een foto natuurlijk)
Ik neem aan dat je de Smart bedoeld? De ruit is een apart stukje plastic, dus een normale versie kan men maken, echter heb ik die tot nog toe niet gezien. De Norev-versie is precies even groot als de SIKU, toch wint de SIKU het op details. Desalnietemin een erg leuk dingetje met een leuk verpakking
(wel moeilijk om hem los te krijgen: zat met draadjes vast aan een karton, dat karton was vastgelijmd aan een ander stukje karton: Je moet de verpakking welhaast kapot maken om er bij te komen)
Donkervoort schreef:Toffe Mini! Dat model had ik nog nooit gezien!
Hij is een beetje te groot in vergelijking met de andere 3 en een beetje plomp vorm gegeven. Ik heb me echter laten vertellen dat het een modelletje moet zijn van een vroege mini. Net zoals de eend en kever een vroeg type zijn.
Er zijn overigens geen grote verschillen tussen de Mini's uit 1959 en 2000. Alleen de gril, knipperlichten, achterlichten, kofferdeksel is iets gewijzigd.
Donkervoort schreef:Gezien de "snorgril" is het een Mk1.
Er zijn overigens geen grote verschillen tussen de Mini's uit 1959 en 2000. Alleen de gril, knipperlichten, achterlichten, kofferdeksel is iets gewijzigd.
Ik vind het leuk dat ze de eerste versies genomen hebben. Overigens, zit er een schuifruitje in?
buttonfreak schreef:Deze heb ik nooit eerder op de foto gezet. Schaal zou 1:50 zijn, maar komt wel heeeel erg fors over voor 1:50. Ik gok meer op 1:43.