Wie weet Wat...
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Ik denk dat deze eer volledig aan Kale toekomt, die heeft dat mooie systeem bedacht.Markopolo schreef:Gewoon via de kennisbank het artikel verzenden, dan kunnen wij (lees: forumcrew) de goedkeuring geven, het is jullie idee, dus veel leuker als een van jullie namen aan het artikel verbonden is dan dat van de forumcrew
via het linker menu --> Kennisbank (staat bij Bibliotheek) --> Diverse --> Verzend artikel, (staat bovenin het menuutje) daar vul je de lijst in en wij verwerken deze wel
Montezemolo

- skyline_fanatic
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat Kale even niet online komt de komende tijd......Dus daarop wachten zal niet veel uithalen.Montezemolo schreef:[..]
Ik denk dat deze eer volledig aan Kale toekomt, die heeft dat mooie systeem bedacht.
Montezemolo
None of us is as dumb as all of us...
My life adds up to nothing.
My life adds up to nothing.
Thanks, Tim...Tim schreef:[..]
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat Kale even niet online komt de komende tijd......Dus daarop wachten zal niet veel uithalen.

Ik zal idd minder vaak online zijn...
Ben te druk met andere prive-dingen..
Maar plaats jullie aanvragen en wijzigingen gewoon hier in dit topic.
Ik zal ze, als ik ff tijd heb, toevoegen/veranderen in de lijst.
De ge-update lijst zal dan weer als laatste bericht geplaatst worden...
Maar 't kan even duren dus....
Greetz, Kale
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Super Kale,
Je mag mijn naam ook zetten bij autoleasing, schijn ik redelijk snap van te hebben ...

Je mag mijn naam ook zetten bij autoleasing, schijn ik redelijk snap van te hebben ...

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

-
- Banned
Ik zie de topic nu pas en heb alleen de eerste pagina gelezen, maar ik vind het een uitstekend voorstel.
Bij mij kun je voor een groot gedeelte terecht met vragen over Vipers en andere auto's van de Chrysler/Dodge/Plymouth merken evenals Opel, en ik wil me nog gaan verdiepen in diverse Ford producten. Ondertussen ben ik ook van plan me in de diverse merken onderling te verdiepen en in de toekomst ook nog meer autogebieden, maar that's it for now.
Om net als model1op43 een wat off-topic aanvulling te geven: ik schijn veel beginnend verstand te krijgen van 1:1 auto's in de was/boen zetten, en van het sleutelen aan diverse technische zaken van 1:1 auto's zowel als het (met hulp van moeders) helemaal zelf bekleden van het interieur ervan, diverse computerbezigheden en plastic schaalmodelbouw (vliegtuigen en af entoe een schip, wil ook nog wel eens een auto gaan proberen).
Ben momenteel dus bezig met bovengenoemd interieur en het inbouwen van electrische raambediening waarbij ik een paar draden van een andere kabelboom door heb moeten knippen wat nu aan de hand van het schema uitgeplozen moet worden.
Als hiervoor verdere interesse is dan kan ik een gedeelte van het topic op ons clubforum hier neerzetten, moet ik alleen weten welk gedeelte daarvoor beschikbaar is.
Bij mij kun je voor een groot gedeelte terecht met vragen over Vipers en andere auto's van de Chrysler/Dodge/Plymouth merken evenals Opel, en ik wil me nog gaan verdiepen in diverse Ford producten. Ondertussen ben ik ook van plan me in de diverse merken onderling te verdiepen en in de toekomst ook nog meer autogebieden, maar that's it for now.
Om net als model1op43 een wat off-topic aanvulling te geven: ik schijn veel beginnend verstand te krijgen van 1:1 auto's in de was/boen zetten, en van het sleutelen aan diverse technische zaken van 1:1 auto's zowel als het (met hulp van moeders) helemaal zelf bekleden van het interieur ervan, diverse computerbezigheden en plastic schaalmodelbouw (vliegtuigen en af entoe een schip, wil ook nog wel eens een auto gaan proberen).
Ben momenteel dus bezig met bovengenoemd interieur en het inbouwen van electrische raambediening waarbij ik een paar draden van een andere kabelboom door heb moeten knippen wat nu aan de hand van het schema uitgeplozen moet worden.
Als hiervoor verdere interesse is dan kan ik een gedeelte van het topic op ons clubforum hier neerzetten, moet ik alleen weten welk gedeelte daarvoor beschikbaar is.