Utrecht

In dit subforum kun je een bericht plaatsen als je opzoek bent naar een modelautowinkel in een bepaalde plaats of provincie.
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

buttonfreak schreef:[..]
Ook heb je in Groningen aan 't Schuitdiep een zaak die Modelcarstore (of iets dergelijks) heet. Soms is er een hond in de winkel en de man houdt van sigaarroken. Kun je daar tegen, is dit een leuk zaakje (de hond doet niks, blijft rustig in een hoekje liggen).
Als je er vaker komt staat de koffie ook klaar en is het mogelijk om uren en uren over modellen te praten :mrgreen:
Gebruikersavatar
buttonfreak
Berichten: 5160
Lid geworden op: vr 26 dec 2003 13:27
Schaal: 1:64
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Ricardo schreef:[..]

Als je er vaker komt staat de koffie ook klaar en is het mogelijk om uren en uren over modellen te praten :mrgreen:
Ik heb hetzelfde gehad met die man. Waarschijnlijk kennen we elkaar dan, want ik zat er vaak (en ik denk jij ook, als ik het zo hoor)
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Bericht door tom »

Vanmiddag even een bezoekje gebracht aan Kuijper's, voor het eerst in een jaar of tien. Blijft een leuk (maar te krap) winkeltje met veel modellen. Prijzen zijn niet verkeerd, de 1:43s staan (nog steeds) op alfabet en treinen blijven hun voornaamste handel. Sterker nog, er tegenover zit tegenwoordig een nieuw filiaal met alleen maar treinen. Ook als niet-treinenliefhebber is het leuk om daar even door te lopen.
Plaats reactie