Zou niet kunnen. Is namelijk ook van Jolly, JollyJolly Club schreef:Schadebak is errug mooi inderdaadHet smetteloze model van jonnoT lijkt er overigens heel andere proporties op na te houden of ligt dat aan mij ??:!:

Niet zelf gedaan hoor. Werk van Jolly. Kom zelf niet verder dan af en toe een spiegel, spoiler oid vastlijmen Of uit nieuwsgierigheid een model losschroeven en vervolgens schroefjes kwijt te raken.jurdup schreef:Knappe aanwinsten.
Die deuk knap gereconstrueerd
Absoluut een leuke zusRegenkaiser schreef:Ik ben ook 33!en single
Heeft ze een leuke zus?
Heb trouwens ook een 312T4 te koop, Villeneuve uitvoering.
Had hem besteld zonder figuur, maar kreeg er eentje met. Geen reactie meer van verkoper.
Interesse?
Jan-Paul
idd zelfde merk, kan een wat vertekend beeld zijn maar het lijkt erop of de schadevrije auto een langere neus heeft. Dan de schade auto, kan natuurlijk zo zijn dat de neus door de crash "verkort" isjonnoT schreef:[..]
Zou niet kunnen. Is namelijk ook van Jolly, Jolly![]()
Is een apart topic van hier op modelautoforum.nl...Ferrari10flrb schreef:Om de maand juli goed te beginnen, gisteren op Ebay gewonnen:
Ferrari 333 SP, 1st ISRS 1998.
img442.imageshack.us/img442/6268/333sptt1.jpg
Het model is van DVA, had er nog nooit van gehoord maar na enig speurwerk blijkt dat een Italiaans familiebedrijf betreft dat modelautos produceerd in beperkte oplages op het niveau van BBR. De nodige Ferrari's 333 SP, 250/275/330P, Fiat Abarths en Porsches 917. Tevens ook de nodige DD's.
Zodra model binnen is dan volgen vanzelfsprekend eigen foto's.
Mijn verjaardagscadeau De 312 T4, Scheckter van EXOTO is inmiddels besteld![]()
![]()
En vervolgens ga ik in ieder geval proberen een zomerstop te houden.
Daar ga ik me dan bij aansluitenbuttonfreak schreef:[..]
Is een apart topic van hier op modelautoforum.nl...