Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
van den goorbergh rijdt toch nog wel in een of andere supersport klasse?
hij had niet voor niets een shirtje met sponsors van honda racing aan denk ik?
Ik meen dat hij aan Dakar wou meedoen. Supersport was deels succesvol, maar hij haalde het contant net niet (3e plekken in de eindstand). MotoGP echter was hij toen met die 2takt Honda op Assen fantastisch...
Voor zover ik weet rijdt hij niet meer in de supersport, misschien dat ie op de een of andere manier toch nog een deal met Honda heeft. En als analyticus komen de sponsors toch nog prominent in beeld .
Dat helmpje van Hayden was van een van de mevrouwtjes die als podiumvulling fungeren en de flessen champagne overhandigen.
boerke04 schreef:Voor zover ik weet rijdt hij niet meer in de supersport, misschien dat ie op de een of andere manier toch nog een deal met Honda heeft. En als analyticus komen de sponsors toch nog prominent in beeld .
Dat helmpje van Hayden was van een van de mevrouwtjes die als podiumvulling fungeren en de flessen champagne overhandigen.
Honda is zijn sponsor geloof ik. Ik meen dat hij Michelin testrijdert is. Staat me iets van bij.