Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
skyline_fanatic schreef:Me 2 , echt geweldig.
Is dat niks voor jou Vic??
moet eerlijk toegeven ben wat jaloers,maar zo een boek voor mij zou wel erg dik worden en ik zou niet weten hoe ik zo iets moet maken ,mijn bewondering voor vivado stijgt met de minuut
Vivado houdt ons wel op t puntje van de stoel.... ik ben heeeeel erg nieuwsgierig.
Ben de laatste tijd (voorbereidingen op mn huwelijk) bij allerlei beurzen geweest.
Fotograven kunnen digitale fotoboeken maken........
Volgens mij kun je (met enige moeite) zelf ook zo'n boek samenstellen en laten afdrukken.
Maar of Vivado dat heeft gedaan?
Voor mensen met hetzelfde idee: Op diverse sites kan je foto's digitaal aanleveren en dan krijg je een fotoboek thuis gestuurd.
Wordt normaal voor vakantiefoto's e.d. gebruikt, maar kan natuurlijk ook hiervoor gebruikt worden.
Bedankt, je hebt een groot aantal forumleden (waaronder mij) op een idee gebracht.
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Frans schreef:Mooi idee zo een boek, maar zoals reeds gezegd, het zal nooit af zijn! Mooie verzameling
Heren! dank u voor de reacties!
En inderdaad.....het boek is al weer gedateerd!
Het boek bevat zo'n 26 pagina's en heeft een kartonnen kaft. Alle bladzijden hebben een zwarte achtegrond, om geheel in de zwarte "vivado" stijl te blijven (Zie vitrinekasten). Na bestellen kan altijd natuurlijk!