vitrinekast & plastic staandertjes

Hier kun je alles over modelauto's kwijt wat je niet in bovenstaande fora kwijt kunt.

Plaats reactie
Sad Rebel

vitrinekast & plastic staandertjes

Bericht door Sad Rebel »

Ik heb ook een vitrinekast gekocht bij IKEA om een aantal modellen in te plaatsen. In totaal kunnen er tien modellen in. Maar in sommige vitrinekasten merk ik wel eens “plastic staandertjes” waardoor je een model hoger kunt zetten (en op deze manier kun je meer modellen plaatsen in je kast). Alleen ik weet niet waar ik dergelijke “staandertjes” kan vinden. Kan iemand mij tips geven?
As you get older it is harder to believe in heroes, but it is a sort of necessary.
Per ardua ad astra
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Sad Rebel

Bericht door Sad Rebel »

Vooraleerst bedankt voor de informatie. Ik veronderstel dat ik de acryl - zuiltjes het best kan gebruiken. Maar zijn deze stevig genoeg om een modelauto 1/18 te houden. Kun je me ook advies geven in verband met de afmetingen die ik het best kan gebruiken.
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Ik woon/werk in de buurt van een groothandel in winkelmateriaal.... dus als je geintresseerd bent in dergelijke staandertjes wil ik er wel voor je langsgaan.

mvg
Arjen
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Sad Rebel schreef:[..]

Vooraleerst bedankt voor de informatie. Ik veronderstel dat ik de acryl - zuiltjes het best kan gebruiken. Maar zijn deze stevig genoeg om een modelauto 1/18 te houden. Kun je me ook advies geven in verband met de afmetingen die ik het best kan gebruiken.
Heb eigenlijk geen idee, ik weet dat Bas (Kwiebje) ze in z'n vitrines gebruikt :mrgreen:
Sad Rebel

Bericht door Sad Rebel »

Beste Arjen

Heel graag, indien je de tijd zou kunnen vrijmaken. Want ik kan absoluut niet inschatten of dergelijke staanders een 1/18 kunnen houden. Nu al bedankt.

Mvg

Bart
The Red Dream

Bericht door The Red Dream »

[quote="Sad Rebel"]
[img]http://img
Laatst gewijzigd door The Red Dream op za 18 aug 2012 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Sad Rebel

Bericht door Sad Rebel »

Bedankt en knappe verzameling trouwens.
As you get older it is harder to believe in heroes, but it is a sort of necessary.
Per ardua ad astra
Plaats reactie