hij staat al in een eerste laklaag
voor het interieur denk ik van een 2de toyota supra te kopen fast en furious edition en interieurs om te wisselen. Die heeft een blauw interieur en daar kan ik wel mee leven. ik was ook vergeten de spiegels uit de deuren te halen toe die te weken lag in het oplosmiddel dus die zijn naar de marollen
Ik ben juist terug van Nederland ben daar een donotauto gaan halen voor het interieur en naar mijn menig een nog cooler interieur rood met wit.
waarom niet innees deze als basis van mijn project? omdat ik de voorbumper niet mooi vind. de achterbumper aan de andere kan is meer stock maar ijzerzaag toestand zie ik niet echt zitten
Dingen die we allemaal uit de donorauto gehaald hebben:
richting aanwijzer zijkant voorkant achterkant
achterlichten en glaasjes dervan
spiegel en handvaten
interieur en deur zijkanten
nummerplaat
achterraam de nieuwe heeft lijnen van de achterruit verwrming in plaats van geblindeerd te zijn
RPM meter en meterjes van deurpost mss voor in skyline te zetten
als mijn project klaar is zal ik met de overschot de donor auto terug opbouwen mijn broer wilt em graag hebben dat die spiegels mist vind die niet erg
de binnenkanten van de deuren van het project zitten al op de nieuwe
de raam is ook al gelijmd op de nieuwe. als nummerplaat heeft die polly digital van de nissan skyline. Interieur is ook overgezet