test dagen 10-11-12 juli Spa Francorchamps

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
schumifan

test dagen 10-11-12 juli Spa Francorchamps

Bericht door schumifan »

Gaan er nog mensen naar spa naar de testdagen?

Ik ga dinsdag 10 juli, alle teams komen volgens mij, kaartjes zijn ter plekke te koop voor 20 euro.

schumifan
The Red Dream

Bericht door The Red Dream »

Ik ben een van de dagen aanwezig. Waarschijnlijk 10 juli.
the_stig
Contacteer:

Bericht door the_stig »

Ik ga dan ook, maar weet nog niet welke dag.
Dat zal van het weer afhangen.
Afbeelding
supernova

Bericht door supernova »

Ik ga 2 dagen, heb wel weer zin om Formule 1 auto's door Eau Rouge te zien vliegen. En ik hoop wel dat het gaat regenen, al hoeft het dat niet constant te doen. :D
Het is wel zo dat niet het hele circuit toegankelijk is voor het publiek (en ook de paddock niet :cry: ), maar ik heb begrepen dat je voor die 20 euro wel op tribunes kan zitten.

Meer info:
http://www.circuitspafrancorchamps.be/n ... hamps.aspx
en
http://f1journaal.edpnet.be/phpBB2/view ... sc&start=0
schumifan

Bericht door schumifan »

ferrari komt ook :dance: :worshippy:

massa : Dinsdag, woensdag
raikonnen : Donderdag

Mclaren komt ook

de la rosa op dinsdag
alonso de andere dagen
the_stig
Contacteer:

Bericht door the_stig »

Woensdag is volgens het weerbericht de beste dag van de drie.
Dus ga ik dan maar. De andere dagen is er meer regen.
Afbeelding
Ferrari10flrb
Schaal: 1:43
Contacteer:

Spa

Bericht door Ferrari10flrb »

Heb helaas geen tijd :( Nog ff werken voor de vakantie.

Maar wacht met smart op de Gp in september :dance: :dance:

Misschien kan iemand die de test gaat bezoeken foto's maken van Goud 3?? (overdekte tribune links boven Eau Rouge/Radillion). Dan weet ik ongveeer wat het uitzicht zal zijn.
schumifan

Re: Spa

Bericht door schumifan »

Ferrari10flrb schreef: Misschien kan iemand die de test gaat bezoeken foto's maken van Goud 3?? (overdekte tribune links boven Eau Rouge/Radillion). Dan weet ik ongveeer wat het uitzicht zal zijn.
Ik zal eens kijken als ik er aan denk, beter nog ik zal het opschrijven, kan ik het niet vergeten ook
Ferrari10flrb
Contacteer:

Re: Spa

schumifan schreef:[..]

Ik zal eens kijken als ik er aan denk, beter nog ik zal het opschrijven, kan ik het niet vergeten ook
Nou dat zou mooi zijn. Bedankt alvast.
Manuel147

Bericht door Manuel147 »

Wij willen ook gaan maar weten jullie wat meer info te vinden op het web?

O.a wie er bv. komen etc.

Alvast bedankt Manuel
schumifan

Bericht door schumifan »

Hoi

Alle teams komen, kijk even op de website van het circuit, staat een link met alle info

wouter
supernova

Bericht door supernova »

Het was echt super genieten op Spa! Dinsdag en woensdagochtend was het best mooi weer. Woensdagmiddag ging het regenen en dan is wat mij betreft Spa op z'n mooist. :mrgreen: Doordat het relatief rustig was qua bezoekers (zo'n 8 a 10 duizend mensen) had je geen massa's mensen voor je neus. In de 2 dagen dat ik er was heb ik iets van 10 uur lang wagens op de baan gezien, dus er was ook genoeg tijd om steeds op een ander punt te gaan kijken. Vooral op het binnenterrein zijn een aantal gave plekken waar je normaal gesproken niet zo snel komt (alleen al omdat je daarvoor een flink stuk heuvelop moet lopen). Alleen op dinsdagochtend kon je zo doorlopen naar het binnenterrein, 's middags en de volgende dag stond er een lid van de Bernie Police het publiek tegen te houden, maar met een flinke klimpartij door het bos kon je alsnog voorbij die bewaker komen. :D Het circuit is trouwens echt imposant en door de heuvels zie je vaak tegelijkertijd meerdere delen van de baan. En het zicht vanaf de hoofdtribune op de baan was een stuk beter dan ik verwacht had. Maar het geluid dat je hoort op de hoofdtribune is helemaal vet! Het is iets lager en een beetje minder snerpend geworden als het was bij de V10's, maar het is gelukkig niet minder bruut!
Nog wat foto's voor de sfeer (voor de kwaliteit had ik ze niet hoeven maken :D)

PS @ Ferrari10flrb de tribune Goud 3 is een zeer mooie plek. Ik heb Eau Rouge vanuit zo'n 6 plekken gefilmd (en dus ook de plek waar tribune Goud 3 komt te staan), maar ik kan de video momenteel niet op m'n computer zetten. Ik laat het je weten als dat toch nog mocht lukken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
schumifan

Bericht door schumifan »

Ik ben dinsdag geweest, het was geweldig, was er om 7 uur. Ik moest toen nog tot kwart voor 8 wachten om een kaartje te kopen. Toen onder Eau Rouge door, richting het paddock met een groepje. Ik kende ze niet, misschien zat jij erbijsupernova, want ook ik heb op het paddock gedeelte gelopen, en later bleek dat je daar helemaal niet mocht komen met het 20 euro kaartje. De mensen met de scanners begrepen niet dat ik daar liep met mijn kaartje :mrgreen: . Toen richting de busstop gelopen, een paar van die chagerijnige security sukkels tegen gekomen, waar we eerst niet mochten doorlopen. Bleek dat ze verkeerd stonden.

Eenmaal bij de busstop, mochten we niet meer terug, dus een 3 kwartier bij de busstop gezeten, maar richting stavelot gelopen, pokke-eind. Maar bij stavelot, kon je zo aan de baan staan, geen hekken of wat dan ook. Toen maar toch richting paddock gelopen. Bleek de tunnel onder Eau-Rouge gesloten, dus dan maar weer het paddock op gelopen, weer een tunneltje, (het stikt er van de tunneltjes), kom ik dus bij dat mens met zo'n scanner aan. Die kon niet begrijpen dat ik daar liep, en ik dacht, na die dame is het helemaal VIP-AREA. BLeek dat ik op het vip-gedeelte was.

Afbeelding
By schumifan, shot with Canon EOS 350D DIGITAL at 2007-07-11

Afbeelding
Verder op de tribunes foto's gemaakt, en langs het circuit boven eau-rouge en zo. Lekker heel de dag in de zon en dat geluid. Gewoon heerlijk.

Ferrari10flrb : Er stond nog geen enkele tribune op de plaats bij eau-rouge. Maar je hebt goed uitzicht hoor, je ziet ze vanuit la source komen, naar beneden, zo eau rouge op. Top plek.

Deze foto is er gemaakt
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
By schumifan at 2007-07-11

Afbeelding

Afbeelding
By schumifan, shot with Canon EOS 350D DIGITAL at 2007-07-13
Ferrari10flrb
Contacteer:

supernova schreef:Het was echt super genieten op Spa! Dinsdag en woensdagochtend was het best mooi weer. Woensdagmiddag ging het regenen en dan is wat mij betreft Spa op z'n mooist. :mrgreen: Doordat het relatief rustig was qua bezoekers (zo'n 8 a 10 duizend mensen) had je geen massa's mensen voor je neus. In de 2 dagen dat ik er was heb ik iets van 10 uur lang wagens op de baan gezien, dus er was ook genoeg tijd om steeds op een ander punt te gaan kijken. Vooral op het binnenterrein zijn een aantal gave plekken waar je normaal gesproken niet zo snel komt (alleen al omdat je daarvoor een flink stuk heuvelop moet lopen). Alleen op dinsdagochtend kon je zo doorlopen naar het binnenterrein, 's middags en de volgende dag stond er een lid van de Bernie Police het publiek tegen te houden, maar met een flinke klimpartij door het bos kon je alsnog voorbij die bewaker komen. :D Het circuit is trouwens echt imposant en door de heuvels zie je vaak tegelijkertijd meerdere delen van de baan. En het zicht vanaf de hoofdtribune op de baan was een stuk beter dan ik verwacht had. Maar het geluid dat je hoort op de hoofdtribune is helemaal vet! Het is iets lager en een beetje minder snerpend geworden als het was bij de V10's, maar het is gelukkig niet minder bruut!
Nog wat foto's voor de sfeer (voor de kwaliteit had ik ze niet hoeven maken :D)

PS @ Ferrari10flrb de tribune Goud 3 is een zeer mooie plek. Ik heb Eau Rouge vanuit zo'n 6 plekken gefilmd (en dus ook de plek waar tribune Goud 3 komt te staan), maar ik kan de video momenteel niet op m'n computer zetten. Ik laat het je weten als dat toch nog mocht lukken.

Bedankt voor de info :thump_up: , geweldig!! Kan bijna niet wachten tot de grandprix :dance: Heb in de jaren '90 altijd bij Les Combes gestaan, helemaal boven op de berg. Wel een pokke eind lopen maar een geweldige plek.

img259.imageshack.us/img259/7092/spatest071ks1.jpg

img54.imageshack.us/img54/7897/spatest072ok9.jpg

img54.imageshack.us/img54/3292/spatest074ef1.jpg

img259.imageshack.us/img259/2329/spatest073yc2.jpg
Ferrari10flrb
Contacteer:

SPA

schumifan schreef:Ik ben dinsdag geweest, het was geweldig, was er om 7 uur. Ik moest toen nog tot kwart voor 8 wachten om een kaartje te kopen. Toen onder Eau Rouge door, richting het paddock met een groepje. Ik kende ze niet, misschien zat jij erbijsupernova, want ook ik heb op het paddock gedeelte gelopen, en later bleek dat je daar helemaal niet mocht komen met het 20 euro kaartje. De mensen met de scanners begrepen niet dat ik daar liep met mijn kaartje :mrgreen: . Toen richting de busstop gelopen, een paar van die chagerijnige security sukkels tegen gekomen, waar we eerst niet mochten doorlopen. Bleek dat ze verkeerd stonden.

Eenmaal bij de busstop, mochten we niet meer terug, dus een 3 kwartier bij de busstop gezeten, maar richting stavelot gelopen, pokke-eind. Maar bij stavelot, kon je zo aan de baan staan, geen hekken of wat dan ook. Toen maar toch richting paddock gelopen. Bleek de tunnel onder Eau-Rouge gesloten, dus dan maar weer het paddock op gelopen, weer een tunneltje, (het stikt er van de tunneltjes), kom ik dus bij dat mens met zo'n scanner aan. Die kon niet begrijpen dat ik daar liep, en ik dacht, na die dame is het helemaal VIP-AREA. BLeek dat ik op het vip-gedeelte was.

img484.imageshack.us/img484/1976/img0671ij3.jpg

img399.imageshack.us/img399/4528/img1112eu4.jpg
Verder op de tribunes foto's gemaakt, en langs het circuit boven eau-rouge en zo. Lekker heel de dag in de zon en dat geluid. Gewoon heerlijk.

Ferrari10flrb : Er stond nog geen enkele tribune op de plaats bij eau-rouge. Maar je hebt goed uitzicht hoor, je ziet ze vanuit la source komen, naar beneden, zo eau rouge op. Top plek.

Deze foto is er gemaakt
img361.imageshack.us/img361/136/img0766of3.jpg

img399.imageshack.us/img399/826/img0870ja1.jpg

img505.imageshack.us/img505/5393/img0789nk7.jpg

img399.imageshack.us/img399/9682/img0731gk8.jpg

img149.imageshack.us/img149/4690/img0634sn2.jpg
By schumifan at 2007-07-11

img180.imageshack.us/img180/185/img1034ut1.jpg