Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooi die DBR's ,als je ze zoals ik kan zien in de box-versie van prodrive hebt gekocht heb je toch een goeie koop gedaan Sky
De Chrysler is ook wel beasty
Vind ik ook maar zijn er bij u ook kleurverschillen tussen de deuren en de rest v/d carroserie ??
Ik vind dat Norev toch begint te beteren met de productie van modellen , al kan het nog beter
Ik mag morgen nog 2 modellen gaan afhalen in de post.
Het pakje was te groot om met zijn brommer rond te rijden
Hier eindelijk mijn Le Mans update ( thx 2 PORSCHE)
Shot with DSC-S90 at 2007-07-09
Reacties zijn welkom
Laatst gewijzigd door skyline_fanatic op di 10 jul 2007 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja Sky wat kan ik zeggen, weer een prachtige update, blij voor je dat je ze nog hebt kunnen krijgen in de Special Box-versie, nu kan je ze eindelijk vergelijken met de Sebring versie, voornamelijk het voorbumperschild en de koelvinnen op de voorwielen en op het achterspatbord zijn anders
Ja idd Bondracer alles wat je zegt is waar , maar de Sebring en Silverstone DBR9's verschillen ook een beetje.
Wat ik wel spijtig vind aan de update is dat op de achterbumpers in het klein IXO Models staat en op de Sebring en Silverstone niet.
Is weer al een hele tijd geleden aar ik ben er weer
1.Ford Focus WRC van Aa
2.Acura RSX-S van Muscle Machines, was een cadeautje omdat ik zijn jada toys verkocht aan mijn vrienden op school
Voila, dit was het voor nu maar waarschijnlijk komt er nog een skyline van Aa af
Laatst gewijzigd door skyline_fanatic op zo 30 dec 2007 22:11, 5 keer totaal gewijzigd.