Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooie foto's! Toch heeft dat wel wat, met die flitser! Die McLaren is van zichzelf natuurlijk al een indrukwekkende auto, wat nog versterkt wordt door het effect in de lucht van de flitser. Puur kwalitatief zin ze zonder flitser beter, maar toch heeft dat wel wat, met flitser.
mooie foto van mijn lievelings piloot en lievelings wagen ,spijtig dat hij nu in die rode wagen zit ,maar als hij wint ben ik blij voor hem niet voor ferrari
117ayrton schreef: mooie foto van mijn lievelings piloot en lievelings wagen ,spijtig dat hij nu in die rode wagen zit ,maar als hij wint ben ik blij voor hem niet voor ferrari
Inderdaad liever hij dan Massa... Maar liever geen Ferrari
Autofan schreef:Mooie foto's! Toch heeft dat wel wat, met die flitser! Die McLaren is van zichzelf natuurlijk al een indrukwekkende auto, wat nog versterkt wordt door het effect in de lucht van de flitser. Puur kwalitatief zin ze zonder flitser beter, maar toch heeft dat wel wat, met flitser.
Ik heb nog wel wat ideeen in spe.. maar dan moet het mooier weer zijn..maar bedankt voor de complimentjes..