Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Dat is nog steeds niet opgelost. Eerst steld hij me voor om me een gedeelte terug te betalen, daar kon ik opzich wel mee leven. Want als terugsturen me ook 25 euro kost heb ik liever dat bedrag terug en kijk ik wel wat ik met de auto doe.
Maar daarna wou hij opeens niet meer een gedeelte van het geld terug geven want ik zou opeens niet volgens de ebay regels handelen, opeens was ik diegene die alles fout deed...
Ik heb hem gisteren een vriendelijke e-mail gestuurd om het alsnog normaal op te lossen anders begin ik maandag via de ebay methode.
Ook nog een witte AA Countach nemen he!
Is echt een super goede gedetailleerde bak!
Ja, dat geloof ik meteen, maar ik heb de Countach nooit een mooie auto gevonden... dus hoe gedetailleerd hij ook is, op de eerste plaats verzamel ik om het uiterlijk van de auto, daarna komt de kwaliteit van het model