Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Ziet er mooi uit , knap gedaan , zou enkel nog een paar gele ferrarilogo's ofwel op het achterspatbord achteraan of boven de koelvinnen aan voorwiel plaatsen
vivado ferrari collection schreef:Nee sorry, geef mij maar de ECHTE Ferrari 575 GTC. Trouwens, je hebt een Ferrari 550 Maranello gebruikt. (zie koplampen en Grill)
KLopt, nu je het zegt... Heb hem eens naast mijn 550 gezet en het komt idd overeen. Dan is het een 550 GTC.
Toch ziet hij er niet verkeerd uit!
Montezemolo schreef:Als je deze nu verkoopt voor € 75,- koop je zeker een echte van Kyosho
Montezemolo
Tuurlijk koop je die van Kyosho, Leuk voor de hobby, maar om daar nou zo'n bedrag voor te vragen? Maak ze maar lekker voor je eigen handel...euk ik bedoel verzameling Wat zeg ik nou?
Set_Tuning, succes met je handeltje, euh ik bedoel verzameling!