Forumkarting 2007
- Erikderaaf
- Schaal: 1:18
-
- Moderator
- Erikderaaf
dankje rico 
was inderdaad erg gezellig. Karten ging redelijk met mijn weinige ervaring, dacht ik dat ik lekker ging komen de 'heren' me zo voorbij gestoken
affijn, beetje pijn in de rug van een redelijk harde touche met de bandenstapel (ging er iets te enthousiast zijwaars in, lag bijna van de kart af)
.
al met al erg leuk. goed gegeten (sta ervan te kijken, zo'n net menu bij een kartbaan).
misschien zijn er nog leden met FOTO"S????

was inderdaad erg gezellig. Karten ging redelijk met mijn weinige ervaring, dacht ik dat ik lekker ging komen de 'heren' me zo voorbij gestoken

.
al met al erg leuk. goed gegeten (sta ervan te kijken, zo'n net menu bij een kartbaan).
misschien zijn er nog leden met FOTO"S????
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
- Donkervoort
!
Tof dat jullie genoten hebben! Ik kon er helaas niet bijzijn i.v.m. werk + een andere leuke bezigheid. En naar foto's ben ik ook wel benieuwd.. 

- Schumi28
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Heb erg genoten hele leuke fraaie middag
hele leuke snelle baan. Lekkere snelle bochten en goede stoeltjes op de karts dat je niet zo erg veel last hebt achteraf.
En de winst viel natuurlijk erg goed
in elk geval de kwiebmaster achter me gelaten
Deze prijs gewonnen met dank aan CurbStone Models

Erg leuke prijs en erg leuk model
Dank je wel Curbstone Models
En was erg leuk om weer wat koppies te zien achter de schuilnamen

En de winst viel natuurlijk erg goed

Deze prijs gewonnen met dank aan CurbStone Models

Erg leuke prijs en erg leuk model
Dank je wel Curbstone Models

En was erg leuk om weer wat koppies te zien achter de schuilnamen

- Markopolo
- Forumbestuur
- Contacteer:
Vanuit hier ook aan iedereen die gekomen is bedankt voor een leuke kart-dag, was erg lachen en heerlijke competitie met het karten
Gefeliciteerd aan onze gespierde spijkert
Al vermoed ik wat gewichtsvoordeel
Eten was ook erg geslaagd, zag er goed en smakelijk uit. Dikke pluim naar De Fabrique!
Hopelijk tot volgend jaar
same place, same race. 
Hier nog even wat uitslagen:
Heat 1:
Naam---------Snelste tijd-------gemiddelde tijd
Supernova:-----50.605----------------55.05
Schumi28:-------50.862---------------53.84
Markopolo:------51.522----------------55.24
Fish88:-----------52.175----------------54.65
Kwiebje:----------52.726---------------55.82
rsh_Scuderia:----53.866---------------57.28
Curbstone:-------54.609---------------57.42
Ricardo:----------55.017---------------59.69
Erikderaaf:-------56.507---------------65.10
Tim:---------------69.006---------------79.07
Heat 2:
Supernova:-------49.749-------------53.03
Schumi28:--------50.960-------------51.92
Fish88:------------51.334-------------53.46
Markopolo:-------51.595-------------54.14
rsh_schuderia:---51.628-------------54.30
Kwiebje:----------52.669-------------53.96
Erikderaaf:-------54.145-------------56.99
Curbstone:-------54.587-------------56.42
Ricardo:----------54.742-------------57.81
Tim:---------------61.687-------------67.45
Wat resulteerde in de einduitslag van:
1ste Plaats: Schumi28 (Met een gemiddelde van 52.88 per rondje)
2de Plaats: Supernova (Met een gemiddelde van 54.04 per rondje)
3de Plaats: Fish88 (Met een gemiddelde van 54.05 per rondje)
Heren! Gefeliciteerd! De bekers komen z.s.m. jullie kant op

Gefeliciteerd aan onze gespierde spijkert

Eten was ook erg geslaagd, zag er goed en smakelijk uit. Dikke pluim naar De Fabrique!

Hopelijk tot volgend jaar

Hier nog even wat uitslagen:
Heat 1:
Naam---------Snelste tijd-------gemiddelde tijd
Supernova:-----50.605----------------55.05
Schumi28:-------50.862---------------53.84
Markopolo:------51.522----------------55.24
Fish88:-----------52.175----------------54.65
Kwiebje:----------52.726---------------55.82
rsh_Scuderia:----53.866---------------57.28
Curbstone:-------54.609---------------57.42
Ricardo:----------55.017---------------59.69
Erikderaaf:-------56.507---------------65.10
Tim:---------------69.006---------------79.07
Heat 2:
Supernova:-------49.749-------------53.03
Schumi28:--------50.960-------------51.92
Fish88:------------51.334-------------53.46
Markopolo:-------51.595-------------54.14
rsh_schuderia:---51.628-------------54.30
Kwiebje:----------52.669-------------53.96
Erikderaaf:-------54.145-------------56.99
Curbstone:-------54.587-------------56.42
Ricardo:----------54.742-------------57.81
Tim:---------------61.687-------------67.45
Wat resulteerde in de einduitslag van:
1ste Plaats: Schumi28 (Met een gemiddelde van 52.88 per rondje)
2de Plaats: Supernova (Met een gemiddelde van 54.04 per rondje)
3de Plaats: Fish88 (Met een gemiddelde van 54.05 per rondje)
Heren! Gefeliciteerd! De bekers komen z.s.m. jullie kant op

- De razende reporter
- Reporter
Zaterdag werd ik uitgezonden om verslag te doen van de eerste Modelautoforumkarting 2007
en hier dan mijn bijdrage daarvan:
De locatie:

Zeer leuke omgeving, een echte oude fabriek die omgebouwd is om een kartbaan, diverse activiteiten zolas (S.W.A.T. Mini game), restaurants, vergaderzalen, enz. te huisvesten.
De uitdaging:

Volgens de pro's een leuke en uitdagende baan, geen verdiepingen, gewoon lekker op het asfalt met de kart rondscheuren!
Maar alleereerst was het natuurlijk de bekkies achter de nicknames bekijken:

Wie zou nou wie zijn?
Daarna de briefing, waar natuurlijk goed geluisterd werd door de heren en de instrukties netjes opgevolgd werden

En toen waren de heren los:

Wat gingen de heren hard

van het "Overtaking is an art" werd veelvuldig gebruik gemaakt

Einde van de eerst heat
en dan natuurlijk gelijk even kijken wie waar ligt en hoe hard hij reed:

Diverse kreten als: "Mijn kart is langzamer als die van jou" "Ik moet meer gewicht meenemen" en "Je reed constant in de weg" werden natuurlijk gelijk los gelaten
Maar de tijden gezien te hebben wisten de heren wat er te doen stond voor heat 2 en ze stonden alweer te popelen om te gaan:

En ze waren weer los:

De echte pro's werden vakkundig kort gehouden door de amateurs

Ook in de tweede heat werd de "Overtaking" veelvuldig toegepast
Maar gelukkig werd er niet gevochten na afloop
Na wat uitrekenen en berekenen en nog eens uitrekenen en berekenen door de organisatie werd dan na een 15 minuten de winnaar bekend:
Schumi28

Het speciaal door Curbstone-Models ter beschikbare prijs:

werd dan ook met een erg blije blik in ontvangst genomen:

Natuurlijk kwamen de modelautoverhalen gelijk boven tafel na deze prijsuitreiking en na een klein half uurtje was het voor de heren tijd om aan tafel te gaan:

En zoals ik al uit de reacties kan opmaken hebben de meeste het naar hun zin gehad, en worden natuurlijk weer verzocht om volgend jaar weer deel te nemen om minimaal de rest hun revance te kunnen gunnen.
Op naar de volgende meeting
Was getekend:
De Razende Reporter
en hier dan mijn bijdrage daarvan:
De locatie:

Zeer leuke omgeving, een echte oude fabriek die omgebouwd is om een kartbaan, diverse activiteiten zolas (S.W.A.T. Mini game), restaurants, vergaderzalen, enz. te huisvesten.
De uitdaging:

Volgens de pro's een leuke en uitdagende baan, geen verdiepingen, gewoon lekker op het asfalt met de kart rondscheuren!
Maar alleereerst was het natuurlijk de bekkies achter de nicknames bekijken:

Wie zou nou wie zijn?

Daarna de briefing, waar natuurlijk goed geluisterd werd door de heren en de instrukties netjes opgevolgd werden

En toen waren de heren los:

Wat gingen de heren hard

van het "Overtaking is an art" werd veelvuldig gebruik gemaakt

Einde van de eerst heat
en dan natuurlijk gelijk even kijken wie waar ligt en hoe hard hij reed:

Diverse kreten als: "Mijn kart is langzamer als die van jou" "Ik moet meer gewicht meenemen" en "Je reed constant in de weg" werden natuurlijk gelijk los gelaten
Maar de tijden gezien te hebben wisten de heren wat er te doen stond voor heat 2 en ze stonden alweer te popelen om te gaan:

En ze waren weer los:

De echte pro's werden vakkundig kort gehouden door de amateurs

Ook in de tweede heat werd de "Overtaking" veelvuldig toegepast
Maar gelukkig werd er niet gevochten na afloop

Na wat uitrekenen en berekenen en nog eens uitrekenen en berekenen door de organisatie werd dan na een 15 minuten de winnaar bekend:
Schumi28

Het speciaal door Curbstone-Models ter beschikbare prijs:

werd dan ook met een erg blije blik in ontvangst genomen:

Natuurlijk kwamen de modelautoverhalen gelijk boven tafel na deze prijsuitreiking en na een klein half uurtje was het voor de heren tijd om aan tafel te gaan:

En zoals ik al uit de reacties kan opmaken hebben de meeste het naar hun zin gehad, en worden natuurlijk weer verzocht om volgend jaar weer deel te nemen om minimaal de rest hun revance te kunnen gunnen.
Op naar de volgende meeting

Was getekend:
De Razende Reporter
Na een vermoeiend en super weekend ben ik ook weer even achter de PC gekropen. Het begon al met de reis naar utrecht welke ik al leuk vond om te doen. Echter daar aangekomen vroeg ik me af of ik wel goed zat. Stond namelijk voor een heel oud uitziende fabriek, maar door de kart aan de muur wist ik ineens dat het niet kon missen. Eenmaal binnen aangekomen kwam eric aangereden. Nog even een praatje staan maken en toen kwam Ricardo Mulder ons ook nog even vergezellen. Eenmaal eens de baan gaan bezichtigen en kijken hoe het allemaal werkte. Het zag er allemaal picobello en sfeervol uit. Na het uitdelen van de zweetmutsjes konden we van start. Het viel me trouwens op de dat kwaliteit van de karts zeer goed was! En ook was er weinig verschil tussen de verschillende karts. Heb me erg goed vermaakt en er waren mogelijkheden tot zeer veel inhaalacties
Bij de tweede heat nog even stuivertje gewisseld met iemand en dat was nog het mooiste van de dag. Na het snelle gedeelte, gingen de de lounge room in
Hier kon nog worden nagepraat over het karten, maar als snel waren de modelauto's weer het gespreksonderwerp (hoe kan het ook anders
)
Wat al eerder aangehaald was, is het eten. Dit was keurig verzorgd en er was genoeg te eten voor iedereen. Alleen het had wel wat sneller uitgeserveerd mogen worden, maar dat is mijn mening. Na iedereen gedag gezegd te hebben ben ik naar vrienden van me gereden in Breda. Onderweg had ik de smaak te pakken gekregen van het karten
Was daarom ook zeer snel op plaats van bestemming.
Kortom, het was super gezellig en als je er niet bij bent geweest heb je zeker wat gemist!

Bij de tweede heat nog even stuivertje gewisseld met iemand en dat was nog het mooiste van de dag. Na het snelle gedeelte, gingen de de lounge room in

Hier kon nog worden nagepraat over het karten, maar als snel waren de modelauto's weer het gespreksonderwerp (hoe kan het ook anders

Wat al eerder aangehaald was, is het eten. Dit was keurig verzorgd en er was genoeg te eten voor iedereen. Alleen het had wel wat sneller uitgeserveerd mogen worden, maar dat is mijn mening. Na iedereen gedag gezegd te hebben ben ik naar vrienden van me gereden in Breda. Onderweg had ik de smaak te pakken gekregen van het karten

Was daarom ook zeer snel op plaats van bestemming.
Kortom, het was super gezellig en als je er niet bij bent geweest heb je zeker wat gemist!
- fish88
Erg geslaagde dag
Ondanks dat ik 2 uur met het openbaar vervoer moest reizen was het de moeite waard. 3de geworden dus dat was al helemaal super
. Al moet ik zeggen als ik de prijs wist had ik beter mijn best gedaan en had ik minder rico van de baan geramd
.
Locatie was erg goed met karten en eten. Volgend jaar ben ik iig weer van de partij

Ondanks dat ik 2 uur met het openbaar vervoer moest reizen was het de moeite waard. 3de geworden dus dat was al helemaal super

Locatie was erg goed met karten en eten. Volgend jaar ben ik iig weer van de partij

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
- Montezemolo
- Contacteer:
Het was zeker leuk om te doen, vond het ook voor herhaling vatbaar maar dan ga ik wel eerst in training.
Of ik rij met Dodge mee, eens kijken wie er dan het langste rondrijd pardon snelste is.
Organisatie bedankt, was allemaal top geregeld!

Of ik rij met Dodge mee, eens kijken wie er dan het langste rondrijd pardon snelste is.

Organisatie bedankt, was allemaal top geregeld!

None of us is as dumb as all of us...
My life adds up to nothing.
My life adds up to nothing.
Ik sluit me aan bij de positieve reacties hierboven. Het waren een geslaagde middag en avond: het karten was leuk, het eten lekker en de gesprekken gezellig.
De kartbaan zelf had een prima layout (veel snelle bochten) en is lekker lang. Pas na 10 minuten had ik de volgorde van de bochten een beetje in m'n hoofd zitten.
Wat mij betreft komt er zeker een vervolg op (en als er niet genoeg animo is om te karten kunnen we ook iets anders doen, paintballen ofzo). Complimenten voor de goede organisatie (en aan de Razende Reporter voor de reportage)!
See you next year!

See you next year!