Ebay problemen...
- Thundercracker

als je via Paypal hebt betaald dan kan je via hun je geld terug krijgen, heb je anders betaald dan moet je via hulp van Ebay of via de Item pagina aangeven dat je het item niet ontvangen hebt en dan gaat Ebay of Paypal het voor je uitzoeken.
Ik had laatst ook zo'n probleem en dat heeft Paypal voor me geregeld dus ik kreeg mijn geld terug.

Ik had laatst ook zo'n probleem en dat heeft Paypal voor me geregeld dus ik kreeg mijn geld terug.

- subarufreak
 - Contacteer:

- subarufreak
 - Contacteer:

- Peter Parker
 - Forumbestuur
 - Contacteer:

- F40F50ENZO
 - Schaal: 1:18

De neutrale feedback die er bij staan geven eenzelfde beeld.  

Ik denk dat hij of zijn e-mail niet leest, of hij je dit prachtige gereedschap setje niet WIL leveren voor deze lage prijs.

Ik zou e-bay op de hoogte brengen en een negatieve feedback geven om zijn zwijgende gedrag niet te belonen.
Dit mede omdat na 3 maanden (dacht ik) je géén negatieve feedback meer kan geven.
Over het algemeen komt er dan wél een reactie is ook mijn ervaring omdat E-bay zich er mee gaat bemoeien.

Toevallig is hij dan ziek geweest of was zijn computer stuk
 of je hebt echt een oplichter getroffen, die er nu op e-bay mee stopt is. 

Suc6 er mee

Ik denk dat hij of zijn e-mail niet leest, of hij je dit prachtige gereedschap setje niet WIL leveren voor deze lage prijs.
Ik zou e-bay op de hoogte brengen en een negatieve feedback geven om zijn zwijgende gedrag niet te belonen.
Dit mede omdat na 3 maanden (dacht ik) je géén negatieve feedback meer kan geven.
Over het algemeen komt er dan wél een reactie is ook mijn ervaring omdat E-bay zich er mee gaat bemoeien.
Toevallig is hij dan ziek geweest of was zijn computer stuk
Suc6 er mee
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!

- subarufreak
 - Contacteer:

- Peter Parker
 - Forumbestuur
 - Contacteer:

Hoi,
Ik heb zojuist op Ebay twee modellen bij een Duitse verkoper "gewonnen".
Nu heb ik twee vragen:
- voor betaling was in de advertentie alleen Overschrijven opgegeven. De verkoper heeft mij nu gemaild dat Paypal ook mogelijk is. Deze optie is echter niet aanwezig via "Betaal nu". Dan zou ik dus rechtstreeks via Paypal (naar zijn email adres) moeten betalen. Kan dit kwaad?
- de verzendkosten zijn vrij laag (7 euro), maar via Deutsche Post Brief. Wie heeft hier ervaring mee? Betreft het dan toch een echt pakket (stevige doos), of gaat het dan om een dikke envelop? (de modellen zijn zonder doos aangeboden).

Ik heb zojuist op Ebay twee modellen bij een Duitse verkoper "gewonnen".
Nu heb ik twee vragen:
- voor betaling was in de advertentie alleen Overschrijven opgegeven. De verkoper heeft mij nu gemaild dat Paypal ook mogelijk is. Deze optie is echter niet aanwezig via "Betaal nu". Dan zou ik dus rechtstreeks via Paypal (naar zijn email adres) moeten betalen. Kan dit kwaad?
- de verzendkosten zijn vrij laag (7 euro), maar via Deutsche Post Brief. Wie heeft hier ervaring mee? Betreft het dan toch een echt pakket (stevige doos), of gaat het dan om een dikke envelop? (de modellen zijn zonder doos aangeboden).
Groeten, Peter
zie de knop WWW voor mijn verzameling info

zie de knop WWW voor mijn verzameling info
- Special Models

Kan geen kwaad..voor betaling was in de advertentie alleen Overschrijven opgegeven. De verkoper heeft mij nu gemaild dat Paypal ook mogelijk is. Deze optie is echter niet aanwezig via "Betaal nu". Dan zou ik dus rechtstreeks via Paypal (naar zijn email adres) moeten betalen. Kan dit kwaad?
Als het fout gaat kun je zo een claim indienen bij PayPal.
Ik zou zeggen...geen probleem.
Verzamelen is de kunst van het kopen