Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ja toen ben ik maar naar haarlem gegaan... autopassion (ook bij mij lekker in de buurt , had ook nog even naar pole position kunnen gaan in Zandvoort maar niet gedaan.
Heb wel een McLaren MP4-21 Kimi gekocht 1:18..
Maar goed ik woon toch dichtbij deze zaken .. misschien donderdag middag/avond even naar alkmaar
Heb zelf geen toestel en mijn vader z'n D70 is op weg naar Zuid-Frankrijk. Ik maak ook niet zo vaak foto's... .
Dan wachten we tot hij terug komt. Mijn SP550 UZ gaat volgende week ook naar Zuid-Frankrijk, samen met de SP510 UZ van mn pa, de FE-210 vn mn ma en de C-370 Zoom van mn zusje.
Ik heb vandaag het model van Senna (Lotus 97T 1985 GP Portugal) ontvangen, maar het bleek beschadigd . Dit in tegenstelling tot de advertentie waarin het model als nieuw en nooit uit de doos gehaald werd aangeprezen . Verkoper gemaild en nu maar afwachten op de reactie. Dit exemplaar gaat dus retour en wordt (nog) niet toegevoegd aan de collectie .
Autofan schreef:Das balen.. Nu maar hopen dat de verkoper dit netjes afhandelt...
Zeker balen . Heb de verkoper gemaild, nu maar afwachten...
Op deze momenten zie je toch het nadeel van kopen op 'afstand'. Vooral bij een model waarbij de staat van de verpakking heel belangrijk is, zoals deze dozen of bijvoorbeeld modellen met een 'sleeve' zoals de Minichamps Michelin modellen. Ik ben echt een verzamelaar waarbij de staat perfect moet zijn anders is iedere euro er een teveel...