Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
ik heb van hun nadat ik besteld heb mail gekregen om te betalen dat heb ik gedaan. 4 dagen later was mij geld bij hun en dan kreeg ik te horen dat ze een deel van mijn order niet in stock hadden en dat ik met een vertraging van 1 tot 2 weken zat. Ik heb een paar mails gestuurt daarna om te vragen hoe ver het zat maar nooit geen antwoord op gekregen. Nu 3 dagen geleden kreeg ik eindelijk antwoord. Terug dezelfde mail er was iets niet in stock en ik moest 1 tot 2 weken wachten. Ik heb dan teruggemaild dat ze een grapje moesten maken want dat ik die mail 2 weken geleden al had gehad. En ne dag later kreeg ik dan mail dat ze alles in stock hadden en dat ze het verzonden hebben. Ik wacht nu dus vol spanning af of ze eindelijk gaan aankomen.