Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
buttonfreak schreef:De drie laatste kunnen best aardig sturen, denk niet dat jij dat nadoet Jolly. Mooie update. Heb je ook een 2 cylinder 500cc ertussen?
Boerke en techniek passen niet in 1 zin, ik vind de auto- en motorsport geweldig om te volgen maar begin me niet over cylinders e.d. te praten want daar snap ik simpelweg helemaal niets van .
@Jolly: Ik ben al gestopt met het verzamelen van echte helden sinds het moment dat ik de McRae Focus heb gekocht .
Boerke en techniek passen niet in 1 zin, ik vind de auto- en motorsport geweldig om te volgen maar begin me niet over cylinders e.d. te praten want daar snap ik simpelweg helemaal niets van .
@Jolly: Ik ben al gestopt met het verzamelen van echte helden sinds het moment dat ik de McRae Focus heb gekocht .
Nee, de 2002 NSR500 van Jurgen heb ik niet. Ik heb alleen de motoren uit deze update en de modellen van Rossi. Misschien dat ik 'm nog eens een keer koop, maar hij staat niet op m'n prioriteitenlijstje .