Hallo,
heb evt. een zwarte TR van pocher met een plexikap zonder bodem voor een liefhebber........
Een mooi model, compleet met alle logo's en 1 sleutel, en absoluut schadevrij. (zwarte zijn wat zeldzamer).
1 wielbout kwijtgeraakt(is in bestelling en hoort erbij).
Moet ruimte maken, krijg de komende weken 2 brianza's (daytona en 250 california (1/14) en een 1/14 HE14 512BB binnen.
heb een paar keer geprobeerd wat foto's te plaatsen, maar dat Image shack wil niet wat ik wil.....
Ik verzamel al een kleine 20 jaar handbouwmodellen van BBR, Heco en MR, de laatste jaren wat looksmarts gekocht, maar de ware passie vormen de 1:14 handbouwmodellen zoals Brianza, MG14 en HE14.
De meeste worden al jaren niet meer gemaakt.
Ik heb in totaal 2 diecasts (1/12 kyosho), Verder niets.
De hoeveelheid modellen in een collectie zegt mij niet zoveel.
Mijn collectie omvat een 100tal 1/43 en een tiental 1/12 en 1/14 modellen.
Meer worden het er ook niet.
Ik schaf geen nieuwe 1/43's meer aan, er worden er teveel van gemaakt
en de zgn. limited edition-series zijn niet gelimiteerd.
Natuurlijk zijn de grotere modellen niet goedkoop.
Ik koop er normaal gesproken 2-3 per jaar. Darnaast koop ik ze nooit nieuw. De nieuwprijs voor een Brianza bedraagt al gauw 1500 euro.
(erg duur).
Daarnaast verzamel ik in 1/14 alleen de oudere modellen, de nieuwe zijn gemaakt bij model plus. Ik geef de voorkeur aan de eerste door Brianza zelf gemaakte modellen. ( de man overleed in 1994).
Ik post weinig op dit forum, ik maak meer gebruik van Ferrarichat, omdat ferrari, en met name klassiekers in 1/1 daar meer aandacht krijgen.
mvg
Hans@restaurantwestenwind.nl
mocht iemand interesse hebben, dan hoor ik het wel..
p.s. heb ook nog 2 kolomvitrines van 40x40x180 (volglas) in de aanbieding (vriendenprijs, maar wel ophalen).